خبرهای داغ:
مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در ایران:

پیوستگی محور مقاومت، نوید بخش تمدن ایرانی اسلامی است/سردار سلیمانی عامل وحدت محور مقاومت

حیدری گفت: پیوستگی محور مقاومت، نوید بخش تمدن ایرانی اسلامی خواهد بود و سردار سلیمانی یکی از مهمترین دلایل این وحدت و پیوستگی بود.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۴۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سید مجتبی حیدری در همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده کنش گری فعال یا منعفل که شب گذشته (یکشنبه ۱۴ دی) به صورت مجازی در قزوین برگزار شد، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از هر قدمی که جمهوری اسلامی برداشته، دشمن یک توصیه و حرکت برای توقف انقلاب انجام داده است.

 

وی گفت: پس از جنگ تحمیلی که تهدید بزرگی با همکاری ابرقدرت‌های شرق و غرب عالم بود، این تهدید به فرصتی برای بالندگی ایران تبدیل شد، تشکیلات بزرگ سپاه پاسداران و بسیج مردمی که در ایران ایجاد شد، یکی از مولفه‌های موفقیت انقلاب اسلامی ایران است.

 

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در ایران اظهار کرد: قبل از ماجرای داعش، وقتی آمریکا به عراق حمله کرد نیروهای مردمی ایجاد شد که برگرفته از نیروهای بسیج مردمی و سپاه پاسداران است؛ در همین اثنی با حضور ایران در جنگ با داعش، کم کم کشورهای محور مقاومت وارد عرصه نبرد با استکبار شده و محور مقاومت تشکیل شد که در واقع حلقه‌های یک زنجیره در حال پدید آمدن بود.

 

وی افزود: دشمن در تمام عرصه‌ها شکست خورد و به‌دنبال ترویج منطق قدرت خود در دنیا بود و از طرفی سردار حاج قاسم قدرت پوشالی دشمن را در هم کوبیده بود، لذا دشمن تصمیم به شهادت سردار گرفت که تصمیم تازه‌ای نبود و پس از تلاش‌های زیاد در این راستا، اعلام کرد که دست به شهادت سردار سلیمانی و همراهانش زده است.

 

کارشناس ارشد مسایل غرب آسیا عنوان کرد: به دلیل اینکه جایگاه و هیمنه آمریکا در منطقه با حضور سردار سلیمانی و تشکیل محور مقاومت در هم شکستن شده بود، آمریکایی‌ها خود وارد این عرصه شده و سردار را به شهادت رساندند تا به گمان خود محور مقاومت را شکست داده و از بین ببرند.

 

حیدری تصریح کرد: آمریکایی‌ها در تشکیلات خود فکر نمی‌کردند که چنان تشییع گسترده‌ای انجام شود و تجمع بسیار باشکوهی از ایران و عراق تا تمام دنیا روی داد، پس از شهادت سردار محورمقاومت قوی‌تر شد و تصورات دشمن در هم کوبیده شد و تمام دنیا این ترور ناجوانمردانه را محکوم کرد.

 

کارشناس ارشد مسایل غرب آسیا اضافه کرد: میلیون‌ها نفر با حضور در تجمع تشییع شهید سلیمانی اعلام کردند که دوست دارند که جای سردار سلیمانی باشند و شخصیت سردار جایگاه بزرگی برای آن‌ها دارد.

 پیوستگی محور مقاومت، نوید بخش تمدن ایرانی اسلامی است/سردار سلیمانی عامل وحدت محور مقاومت

وی گفت: اگر آمریکایی‌ها در محاسبات خود این را قرار می‌دادند که در جواب شهادت سردار ابهت آمریکا توسط ایران می‌شکند قطعا دست به چنین اقدامی نمی‌زدند، آنچه در عین الاسد رخ داد آنقدر برای آمریکا سنگین بود که پس از این ماجرا، آمریکا نتوانست هیچ اقدام نظامی در مقابل ایران نشان دهد هرچند که این انتقام در مقابل جایگاه سردار سلیمانی چیزی نبود.

 

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در ایران اظهار کرد:گاهی این صحبت می‌شود که «ایران پاسخ نداد»؛ ایران و مقاومت پاسخ‌های مختلفی دادند اما انتقام واقعی خروج آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود و این اتفاق رخ خواهد داد و رژیم صهیونیستی نابود می‌شود.

 

حیدری خاطرنشان کرد: پس از آمدن بایدن شاهد پاسخ بدون موضع خواهیم بود، قطعا آمریکا به دنبال تحت فشار قرار دادن محور مقاومت خواهد بود تا محور مقاومت را از یکدیگر جدا کنند اما پیوستگی این محور نوید بخش تمدن ایرانی اسلامی خواهد بود و سردار سلیمانی یکی از مهمترین دلایل این وحدت و پیوستگی بود.

 

وی ادامه داد: در رابطه با انتقام سخت قطعا سیلی‌های محکمی بر چهره استکبار خواهیم زد، نه فقط جمهوری اسلامی بلکه همه گروه‌های محور مقاومت خواستار گرفتن انتقام هستند، بعنوان یک استراتژی و گفتمان در دنیا، انتقام یک مطالبه جهانی شده و انتقام فقط خاص ایرانیان نیست، شخصیت منحصر به فرد سردار هر روز بیش از گذشته برای مردم نمایان می‌شود و با توجه به تجمع مردم عراق در روز شهادت سردار، قطعا انتقام سخت نزدیک است.

 

حیدری گفت: گزینه‌های احتمالی زیادی برای خروج نیروهای امریکایی از راه قانونی، پارلمان، رسانه‌ای و غیره وجود دارد و آمریکا امروز به این نتیجه رسیده که مقابله با ایران امکان پذیر نیست؛ چرا که جمهوری اسلامی از آرمان‌هایش دست برنمی‌دارد و این برای دنیا اثبات شده است و در نهایت پیروزی نصیب محور مقاومت خواهد شد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار