خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

تکیه به قدرت مردم، تجلی قدرت خداوند است

حجت الاسلام مهدی جو گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که قدرت مردم فوق همه قدرت هاست و تکیه به قدرت مردم با توجه به آیه( ید الله مع الجماعه) تکیه به خدا است.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۷۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳

حجت الاسلام مهدی صلح‌جو، مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به آیاتی از قرآن اظهار کرد: خداوند می فرماید ماهیچ پیامبری را مبعوث نکردیم مگر اینکه شیطانی در مقابل او قرار داشت و برای مبارزه با جهل و راه‍نمایی مردم پیامبران را فرستادیم.

 

وی با بیان اینکه تقابل جبهه حق و باطل در طول تاریخ بشریت همواره بوده است، گفت: جنگ هشت ساله ایران که از نوع جنگ سخت بود مصداق همین تقابل حق علیه باطل بوده است، وقتی دشمن در این جنگ شکست خورد از دهه شصت به بعد که دشمن وارد جنگ نرم با کشور ایران گردید وفتنه های ۷۸،۸۸و.. نمونه ایی از آنهاست.

 

حجت الاسلام مهدی جو با اشاره به فتنه هایی که تا کنون در ایران شکل گرفته، یادآور شد: فتنه ۸۸ با دیگر فتنه ها کاملا متفاوت بود، با این تفاوت که فتنه ۸۸ در مواجهه با انتخاباتی بود که در کشور ایران مظهر مردم سالاری دینی است، داشتن تجربه دشمن در کشور های دیگر و وجود شرایط بی نظیر در ۴سال اخیر کشور در هر زمینه ایی دانستند که دشمن با دیدن این شرایط باید یک اقدامی در مقابل انجام می‌داد.

 

 این مسوول تصریح کرد: در چند ماه جمعیت میلیونی خیابان ها تبدیل به چند صد نفر رسید که نشانه جدا شدن مردم عادی از منافقان و دشمنان بود. 

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ناآگاهی عوام، غفلت خواص وتعلل خواص را از عوامل زمینه ساز همچنین فتنه ایی بر دانست.

 

وی با اشاره به حماسه عظیم ۹ دی ابراز کرد: این حماسه نشان داد که قدرت مردم فوق همه قدرت هاست و تکیه به قدرت مردم با توجه به آیه( ید الله مع الجماعه) تکیه به خدا است. 

 

حجت الاسلام مهدی جو در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: حماسه ۹ دی حرکتی مردمی بود، هیچ حکومتی نمی‌تواند به زور چنین جمعیتی را وارد عرصه کند و دشمنان چون نمی توانستند چنین قدرتی را ببینند شروع به حکومتی خواندن این حرکت کردند.

4001/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار