خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

ترویج حس نوع‌دوستی در جامعه ضروری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: ترویج حس نوع‌دوستی در جامعه اسلامی ضروری است.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۱۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی از پایگاه عملیاتی گردان 317 ثارالله سپاه سلماس دیدار و سرکشی کرد.

  .این مسئول در دیدار چهره به چهره ضمن بیان ویژگی های شهید سلیمانی و مکتب ایشان، اضافه کرد: حس نوعدوستی حاج قاسم باعث شد تا در کشور‌هایی مثل سوریه، عراق و ... حضور پیدا کند و مردم را نجات دهد، حتی در سیل خوزستان نیز حضور پیدا کرد، تا آلام و درد مردم را کاهش دهد.

 رضایی با تاکید بر اینکه باید راه شهدایی همچون حاج قاسم را ادامه دهیم، تاکید کرد: تداوم راه شهدا همین ترویج حس نوعدوستی در جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس ضمن تصریح بر اینکه ملت ایران به خاطر حس نوع‌دوستی زبانزد هستند، گفت: مسلمانی ما اجازه نمی‌دهد نسبت به مردم بی‌تفاوت باشیم.

 رضایی نوعدوستی را از مولفه‌های انقلابی‌گری دانست و اضافه کرد: باید امید و نشاط اجتماعی را در جامعه بیش از پیش گسترش دهیم.

ایشان با بیان اینکه دشمن در تلاش است، مشکلات را بیشتر کرده و به خواسته شوم خود برسد، گفت: باید با برطرف کردن مشکلات مردم نگذاریم دشمنان به اهداف خود برسند.

به گفته رضایی سوءمدیریت و بی‌کفایتی باعث بروز بخشی از مشکلات در کشور شده است، که مسئولین باید در این رابطه تدبیر کرده و مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات