مهدیار
با حضور فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع)شهرستان کرمان

تقدیر از پرستاران+فیلم

به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج فاطمیه از تعدادی از پرستاران بیمارستان های شفا،فاطمه الزهرا،پیامبراعظم(ص) و مهرگان شهر کرمان قدردانی شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۹۵۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در خجسته سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها از تعدادی از مدافعان سلامت و پرستاران بیمارستان‌های شهر کرمان تقدیر بعمل آمد.
در این مراسم که به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج فاطمیه برگزار شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علیه السلام از کادر درمانی و پرستاران بیمارستان‌های شفا، فاطمه الزهرا، پیامبراعظم (ص) و مهرگان شهر کرمان قدردانی کرد.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسینخانی در این مراسم ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، با اشاره به فضایل حضرت زینب سلام الله علیها گفت: ما باید از حضرت زینب و از خصوصیات رفتاری ایشان درس بیاموزیم.
ایشان افزود:اولین خصوصیتی که حضرت زینب سلام الله علیها داشتند؛ ولایت پذیری و ولایت باوری ایشان بود و رفتار و منش حضرت زینب سلام الله علیها براساس آنچه که ولایت از ایشان می‌خواستند بود.
حسینخانی در ادامه بیان کرد:پرستاران در هشت سال جنگ تحمیلی در کنار رزمنده هادر خط مقدم حضور داشتند و بسیاری هم شهید و جانباز شدند، امروز نیز با وجود ویروس منحوس کرونا، پرستاران به صورت شبانه روزی وجهادی تلاش و فداکاری می‌کنند، که برخود لازم می‌دانم از ایثار و فداکاری این عزیزان کمال تشکر را داشته باشیم.
در پایان کادر درمانی دعوت شده در مراسم از پرچم گنبد حضرت زینب سلام الله علیها نیز زیارت کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار