خبرهای داغ:

هنرمندان با خلق آثار از کالای ایرانی حمایت کنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت: هنرمندان با خلق آثار هنری خود در جهت فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی اقدام نمایند.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۳۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
هنرمندان با خلق آثار از کالای ایرانی حمایت کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در کارگروه فرهنگی هنری مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: هنر از اثربخش‌ترین ابزار‌ها در فرهنگ سازی است و باید از این ظرفیت برای همگرایی در مبارزه با قاچاق کالا بهره گرفت.
رضا مهدیان، در اولین جلسه کارگروه کمیته فرهنگی و هنری مبارزه با کالا قاچاق و ارز افزود: با برگزاری جشنواره‌های مختلف و موضوع مصرف کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جهت آگاهی بخشی به این موضوع اقدام شود.
وی تصریح کرد: شهرستان شاهرود با حضور هنرمندان صاحب سبک می‌تواند از ظرفیت فرهنگ و هنر خود رادر جهت تولید آثار فاخر گفتمان حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: مردمی کردن مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین اولویت‌های اقدام فرهنگی در سطح شهرستان می‌باشد.
مهدیان گفت: قاچاق پدیده شومی است که صدمات بسیار زیادی را بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرده و راه مهار آن اعتقاد عملی مردم به مصرف کالا‌های ساخت داخل می‌باشد.
وی افزود: بهره گیری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در گفتمان سازی مسائل اجتماعی و اقتصادی جامعه و پدیده قاچاق کالا و ارز دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در ادامه از کارشناسان فرهنگی و هنری خواست در جهت برگزاری برنامه‌های مختلف با موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز و استفاده از کالای ایرانی در جهت کاهش تولید اقدام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار