خبرهای داغ:

یکی از رویکرد های اصلی سپاه کمک به موضوع اشتغال است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از رویکرد های اصلی سپاه کمک به موضوع اشتغال است.
کد خبر: ۹۳۰۱۱۶۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با مدیر امور شعب پست بانک استان گفت: یکی ازرویکرد های سپاه ایجاد و توسعه اشتغال در استان سمنان است که در این راستا از ظرفیت های استان استفاده می کنیم .

وی افزود: یکی از ظرفیت هایی که در استان در جهت ایجاد اشتغال از آن کمتر بهره برده شده ، پست بانک است که باید تلاش شود تا از این ظرفیت به نحو احسن در جهت ایجاد و توسعه اشتغال استفاده شود .

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: باتوجه به نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید همه باید در ایجاد و توسعه اشتغال همکاری کنند و این یک تکلیف است.

فروزان خواه مدیر امور شعب پست بانک استان در این دیدار گفت: در سطح کشور 5700 باجه پست بانک روستایی فعالیت می کند که 70 عدد از این باجه ها در استان سمنان و در مناطق روستایی است.

وی افزود: بیش از 30 دستگاه ATM در سطح روستاهای استان ایجاد شده تا خدمات دهی به روستائیان به نحو احسن انجام شود.

فروزان خواه تصریح کرد: پست بانک همواره به دنبال خدمت به مردم است و در این راه در کنار سپاه برای ارائه خدمات مناسب به مردم فعالیت می کند.

مرتضی دهرویه مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه  قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این جلسه گفت: در خصوص برگزاری میز های خدمت در روستاها هماهنگی های خوبی با جهاد کشاورزی شهرستان ها و فرماندهان نواحی انجام شده است تا بتوانیم با برگزاری این میز های خدمت به حل مشکلات مردم پرداخته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار