فرمانده سپاه سیرجان:

هرگز زیر بار ذلت نخواهیم رفت/راه برون رفت از مشکلات تکیه برتوان داخلی است

سرهنگ دستوری ابراز داشت:دشمنان وقتی ناامید می­ شوند که مسئولین ما مشکلات معیشتی کشور را به مذاکره گره نزنند، صحبت از جیب خالی و خزانه خالی نکنند، نگاهشان به داخل باشد.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۱۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در ابتدای مراسم آیین غبارروبی گلزار شهدای شهرستان سیرجان با اشاره به پیام اخیر امام خامنه­‌ای در خصوص بسیج اذعان کرد: بسیج را با اخلاصش می‌شناسیم حرکت بسیج للله و برای خداست، بسیج را با ایمانش می­ شناسیم ایمان و توکل بسیجی به خداوند متعال قرص و محکم است، بسیج را به ولایت ­مداریش می­شناسیم.


سرهنگ دستوری با اشاره به اینکه ۴۱ سال است از تشکیل بسیج مستضعفین می­ گذرد گفت: به فضل الهی و با جرأت می‌گویم بسیج ذره‌ای از راه نورانی ولایت جدا نشده است و هرگز از این مسیر جدا نخواهد شد، بسیج محکم و استوار در مسیر ولایت و پشتیبان ولایت در راستای تحقق اهداف و آرمان­‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج را به مردمی بودنش می­ شناسیم اظهار کرد: همه مردم در بسیج حضور دارند و بسیج پذیرای همه اقشار مردم است وضمن اینکه سیاست ما در بسیج جذب حداکثری و دفع حداقلی می‌باشد خط قرمز این نهاد انقلابی، فتنه گر، معاند و ضد انقلاب است.

سرهنگ دستوری گفت: بسیج و بسیجیان از اول انقلاب در کنار انقلاب بوداند و هرجا که دشمنان انقلاب برای نظام اسلامی چالش ایجاد کرده و مشکلاتی به وجود آورده اند، بسیج با بصیرت و هوشمندی در خط ولایت، این نظام را حفظ کرده است و به فضل الهی تا آخر در کنار انقلاب خواهد ماند و انشاءالله این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا گفت: به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب، انتخابات آمریکا هیچ تغییری در سیاست‌های ما ایجاد نخواهد کرد، اما عده‌ای در گوشه و کنار زمزمه‌هایی می‌کنند که باب مذاکره باز شده است و می‌توانیم با مذاکره مشکلات را حل کنیم این خیال پوچ و باطلی است، زیرا مقامات جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکایی بار‌ها به صراحت اعلام کرده ­اند ایران دشمن ما است و مقابله با موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یک خط استراتژیک در دستور کار خود دارند آن‌ها می‌خواهند که جمهوری اسلامی نباشد و البته این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با تاکید براینکه آمریکایی‌ها دشمن نظام و انقلاب اسلامی هستند بیان کرد: آمریکا یی­‌ها در طول چهار دهه که از انقلاب اسلامی می­گذرد تمام توان خود را گذاشته ­اند تا انقلاب اسلامی نباشد، ولی تا کنون راه به جایی نبرده ­اند و این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و جمهوری اسلامی به فضل الهی و با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

سرهنگ دستوری افزود: آمریکا و متحدان اروپایی­ اش در عرصه جنگ نظامی از ما شکست خورده­ اند و اگر امروز هم بخواهند در این عرصه غلطی بکنند شکست سختی به آن­ها تحمیل خواهد شد، مستکبرین در عرصه جنگ فرهنگی به دنبال تغییر باور‌های ما بودند و هدفشان این بود که جوان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی مثل جوان نسل اول انقلاب فکر نکند که در این عرصه هم شکست خوردند و انقلاب اسلامی نسل چهارمی مثل شهید حججی‌ها را پرورش داد که در مسیر نسل اول انقلاب همانند حاج همت‌ها و شهید سلیمانی قدم برداشتند و این راه ادامه دارد.

این مقام مسئول گفت: شیطان بزرگ در جنگ داخلی و فتنه هم از ما شکست خورده است لذا آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی تحریم را آخرین حربه خود می‌دانند و تحریم‌ها یکی از اهرم‌های آمریکا و متحدان اروپایی آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنانی که کمر همت را بسته اند تا به وسیله تحریم‌ها انقلاب اسلامی را نابود کنند و تا زمانی که به اثرگزاری آن اطمینان داشته باشند، آیا این سلاح را به راحتی و با مذاکره بر زمین می‌گذارند؟ خیر این باور غلطی است، زیرا در مذاکراتی که سال‌های اخیر انجام شد آن‌ها به بهانه ­های مختلف در طول این مذاکرات تحریم ­ها را افزایش دادند و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده­ اند.

سرهنگ دستوری بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی دست از تحریم برمی­ دارند که به این نتیجه برسند تحریم‌ها اثر ندارد و ناکارآمد است و اگر دشمن به این قطعیت برسد سلاح تحریم را بر زمین خواهد گذاشت و تسلیم می­ شود ودشمنان وقتی ناامید می­ شوند که مسئولین ما مشکلات معیشتی کشور را به مذاکره گره نزنند، صحبت از جیب خالی و خزانه خالی نکنند، نگاهشان به داخل باشد، اگر این اتفاق صورت پذیرد دشمن متوجه می­ شود تحریم­‌ها راه به جایی نخواهند برد.


وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: ما برای مقابله با تحریم‌ها دو راه داریم یکی رفع تحریم و دیگری بی اثر کردن تحریم، گزینه اول یعنی رفع تحریم‌ها را امتحان کردیم و برای آن سال‌ها مذاکره نمودیم، اما اثر گزار نبود و نه تنها تحریم­‌ها برداشته نشد بلکه بیشتر و شدید‌تر هم شد راه دوم بی اثر کردن تحریم­‌ها است که برای رسیدن به آن باید به توانمندی­‌ها و ظرفیت ­های داخلی تکیه کرد و در مقابل مشکلات سینه سپر کنیم البته آغاز کار ممکن است با سختی همراه باشد، ولی فرجام خوب و خوشایندی خواهد داشت و دشمن مایوس می‌گردد.

وی در پایان اشاره کرد: ما بسیجیان که امروز در جوار قبور مطهر شهدا گرد هم آمده­ ایم ضمن تجدید پیمان با شهدا و ولایت سوگند یاد می­کنیم که از مسیر نورانی شهدا در پیشبرد آرمان­‌های بلند انقلاب اسلامی ذره ­ای عقب نشینی نخواهیم کرد و با تاسی به سرور و سالار شهیدان و شعار هیهات من الذله هرگز اجازه نخواهیم داد که عزت و سربلندی ملت غیور ایران ذره‌ای خدشه ­دار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار