پیام تسلیت

پیام تسلیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان در پی درگذشت پدر شهید محمد صادقی

سرهنگ پساوندفرمانده وحجت الاسلام بیاضی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج رفسنجان درگذشت حاج عباس صادقی پدر شهید بزرگوار محمد صادقی و پدربزرگ شهید ابوذر غفاری را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۲۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت وحجت الاسلام بیاضی پور مسئول نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در پی درگذشت پدر شهید محمد صادقی و پدربزرگ شهید ابوذر غفاری پیام مشترکی صادر کردند
《بسم الله الرحمن الرحیم》
انالله و اناالیه راجعون
برای آنانکه در معامله با پروردگار جز خشنودی او را طلب نکردند و در راه این اعتقاد از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشتند، وعده‌ای جز بهشت برین نخواهد بود. آنان رضای حق تعالی را در کمال بندگی یافتند و سبک بال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را طی نمودند.
مرحوم حاج عباس صادقی پدر شهید والامقام محمد صادقی و پدربزرگ شهید ابوذر غفاری پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت، به روح این سفرکرده به ملکوت و فرزندان شهیدش درود می‌فرستیم و ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم شان، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده به ملکوت و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نماییم.
انشاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان محشور و همجوار گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار