خبرهای داغ:

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سپاه دالاهو

آماده سازی زمینه های تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت (عج)دربیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه دالاهو .
کد خبر: ۹۲۹۲۰۶۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه دالاهو: جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بااهمیت تمدن نوین اسلامی درجمع کارکنان سپاه ناحیه دالاهو برگزار گردید

حجت الاسلام محمدی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه دالاهودرخصوص یکی از مواردبیانیه گام دوم انقلاب یعنی تمدن سازی نوین گفت..

یکی از اهدافی که در گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است موضوع تمدن سازی است و با توجه به فعالیت‌هایی که حوزه در مسائل اجتماعی و نقش تأثیرگذار این نهاد در جامعه می‌توانانتظار داشت که فعالیت تمدن‌سازی از منشأ حوزه‌های علمی باشد.

وی بیان کرد«زنجیره تمدن سازی» برگرفته از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح هست که.
یک زنجیره منطقی وجود دارد؛ ما یک انقلاب اسلامی داشتیم، بعد نظام اسلامی تشکیل دادیم، مرحله بعد تشکیل دولت اسلامی است، مرحله بعد تشکیل کشور اسلامی است، مرحله بعد تشکیل تمدن اسلامی است، این یک زنجیره مستمری است که به هم مرتبط است.

حجت الاسلام محمدی اظهارداشت امروز دین در عرصه های فعلی تعیین کننده است؛ اما آینده دین و دنیای اسلام هم مهم است و می توان شرایطی را رقم زد که به نفع دنیای اسلام باشد، چون اوضاع در دستان ماست و این تحول، امری میسر است و همانند بسیاری از ادوار گذشته، دست یافتنی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه دالاهو گفت هدف انقلاب رسیدن به تمدن نوین اسلامی است. با نگاه آینده پژوهانه، تمدن نوین اسلامی تصویر مطلوب ما محسوب می شود و آینده پژوهی به ما کمک می کند چگونه می توانیم تمدن نوین اسلامی را شکل دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار