خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی:

توزیع بسته های معیشتی همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد

معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی از توزیع بسته های معیشتی همزمان با 26 آبان همزمان با سالروز بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۹۵۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در سپاه عاشورا افزود: با توجه به شرایط کرونایی در جامعه، باید ماموریت و رسالت مهم فرهنگی در مورد آزادسازی سوسنگرد و نقش نیرو‌های آذربایجان را برجسته‌تر کنیم.

وی ادامه داد: از برنامه‌های این روز می‌توان به دیدار با امام جمعه تبریز، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری نمایشگاه مجازی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد.

گلمحمدزاده گفت: با تکیه به اینکه در چهل سالگی دفاع مقدس هستیم و مراسم‌های مختلفی از سوم خرداد تا پایان اسفند امسال برگزار می‌شود، می‌توانیم اهمیت ایثار و شهادت را در جامعه نشر دهیم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز در این جلسه افزود: با توجه به اهمیت آزادسازی سوسنگرد و اینکه رزمندگان آذربایجان‌شرقی در این عملیات سنگ تمام گذاشتند، لذا باید قدردان این حماسه باشیم و در گرامیداشت آن که روز ۲۶ آبان ماه است تلاش کنیم آن را به تمامی نسل‌ها معرفی کنیم تا از یاد‌ها نرود.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: در سالگرد این حماسه می‌توانیم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات محیطی  و با برگزاری بسیاری از مراسمات از جمله مراسم شب خاطره به صورت مجازی، برگزاری نمایشگاه، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان شرکت کننده در آزادسازی سوسنگرد اهمیت آن را نشان دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار