خبرهای داغ:
یاسر متانت
در بیانیه بسیج دانش آموزی گلپایگان در یوم الله ۱۳آبان آمده است:
در آستانه یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته وحدت، هيئت های اندیشه ورز علوی و فاطمی دانش آموزی سپاه گلپایگان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۱۰۴۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و شهیده خوشنویسان در آستانه یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته وحدت بیانیه ای صادر کرد.

محورهای بیانیه،یادآوری رشادت های دانش آموزان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس،تسلیم ناپذیری  ملت ایران در برابر توطئه‌های تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن، پروژه اسلام هراسی غرب و دولت فرانسه در مقطع کنونی، تلاش برای حفظ اصول اساسی انقلاب و تعالی جامعه اسلامی،ایستادگی در مقابل دشمنان و بیگانگان، تحکیم وحدت درون ملت و اطاعت از فارامین و تدابیر رهبری است.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

هفته بسیج دانش آموزی یاد آور حماسه ماندگار دانش آموزان بسیجی شهیدی همچون محمد حسین فهمیده، بهنام محمدی، زینب کمایی و ٣۶٠٠٠لاله لایق گلستان انقلاب اسلامی از یک سو و نشان دهنده دانش و  پیروزی های درخشان سرزمین عشق و عرفان و تعالی، ایران عزیز از سوی دیگر است.

 بسیج دانش آموزی  در آستانه اعیاد میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق (علیه السلام) وهفته وحدت به نمایندگی از دانش آموزان بسیجی  ضمن تبریک این ایام به عموم دانش آموزان، جامعه فرهنگیان و معلمان پرورش دهنده نسل آینده ساز مومن، توانمند، با اراده و پرنشاط اعلام میدارد:

دانش آموزان بسیجی در پیروی از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، فشار های دشمنان برای به تسلیم کشاندن ملت بزرگ ایران را محکوم به شکست می‌دانند و اعلام می‌کنند ملتی که در سخت ترین شرایط با اهدا خون بهترین فرزندان خود، سربلند از ميدان جهاد بیرون آمده به یقین امروز در مقابل ویروس منحوس کرونا و فشارهای تحریم اقتصادی و توطئه‌های تبلیغاتی و عملیات روانی گسترده آنان سر تسلیم فرود نخواهد آورد و همواره از عزت و اسلام خویش و به خصوص از نقشی که در هدایت اراده سایر ملل مسلمان بر عهده گرفته است دفاع خواهد کرد.

دانش آموزان بسیجی اهانت به ساحت قدسی پیام آور صلح و تایید آن از جانب امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه را محکوم و این عمل را در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام رحمانی می‌داند. توهین به مقدسات اسلامی به کوری چشم شیاطین صفوف مسلمین را فشرده تر و اتحاد جامعه را قوی تر می‌کند.

دانش آموزان بسیجی یکپارچه و یکصدا انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار واسرائیل غاصب جنایتکار اعلام نموده و معتقدند با اتکاء به تدابیر راهگشا و حکیمانه رهبر انقلاب مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گوی استکبار زده خواهد شد.

دانش آموزان بسیجی بار دیگر قلب های سرشار از مهربانی خود را تقدیم مسؤلان عالی رتبه نظام اسلامی می نمایند که بی شائبه، تدابیر و دستورات ولی امر را تکلیف خویش قلمداد می‌کنند و پر تلاش، با حفظ اصول اساسی انقلاب در مقابل دشمنان و بیگانگان، برای تحکیم وحدت درون ملت و تعالی جامعه اسلامی همت می گمارند.

_خداوندا روح مطهر ومنور حضرت امام (ره) و شهدای دانش آموز  را متعالی و سایه پر مهر ومحبت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را برای تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی مستدام بدار. آمین

"هيئت های اندیشه ورز علوی و فاطمی حوزه های بسیج دانش آموزی ناحیه گلپایگان "

ارسال نظرات