پیام تبریک گروه‌های جهادی بوشهر به مناسبت سال روز میلاد پیامبر اسلام (ص)

گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر به مناسبت سال روز میلاد با سعادت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و هفته وحدت پیام تبریکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۵۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت بی تردید نماد صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی مکتبی است که حضرت محمد (ص) معرف آن به بشریت بود.
حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور جهادی در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، معرفتی و بصیرتی نه تنها شبه جزیره عربستان بلکه تمام جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام؛ دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره‌مند ساخت.
گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت این عید سعید به مسلمانان جهان و ملت بزرگ ایران با الگوه گیری از سیره نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه هدی (ع) در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» و با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و در همه ایام به ویژه شرایط کنونی کشور برای خدمت رسانی بهتر به همنوعان و مردم عزیز ایران اسلامی، کاهش فشار روی کادر درمان استان و خنثی سازی تهدیدات و توطئه دشمنان مجاهدانه، متعهدانه و شبانه روزی تلاش مجدانه خواهند نمود.
انتهای پیام/
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار