تقدیر مسئولین شهرستان زرند

از بانویی که ۴۰ سال نذورات مردم زرند را جمع اوری می‌کند

با حضور مسئولین از آفاق احمدی، بانوی خیرریحانشهر زرند که در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان نان می‌پخت واکنون ۴۰ سال است که در حوزه جمع آوری نذورات مردمی برای مساجد، تکایا فعالیت می‌کند طی مراسمی تجلیل بعمل امد
کد خبر: ۹۲۸۸۲۷۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:طی مراسمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور حجت السلام غفوری امام جمعه ریحان شهر، مهندس صادق زاده، فرماندار زرند و جمعی از مسئولان محلی، هدایای جمع آوری شده به همت بانوی نیک اندیش آفاق احمدی به اماکن مذهبی ریحان شهر اهدا شد.
    در این مراسم خانم آفاق احمدی، بانوی کهنسال خیر ریحانشهر هم گفت: در طول دوران دفاع مقدس اکثر وقت زندگیم صرف پخت نان محلی برای رزمندگان می‌شد و پس از جنگ تحمیلی به توفیق خداوند فعالیت خود را در جمع آوری نذورات مردمی برای مساجد، تکایا و … آغار کردم و قریب به ۴۰ سال است که به طور مداوم این فعالیت را انجام می‌دهم و تاکنون به کمک مردم وسایل و تجهیزات بسیار زیادی به اماکن مذهبی اهدا شده است.
    او افزود: به یاری خداوند تا زنده هستم دست از کار خیر بر نمی‌دارم.
    حجت الاسلام غفوری، امام جمعه ریحان شهر هم با قدردانی از خدمات ارزنده این بانوی کهنسال گفت: خانم احمدی در دوران دفاع مقدس هم در پشت جبهه با پخت نان محلی برای رزمندگان و ارسال آن‌ها به جبهه به نظام جمهوری اسلامی خدمات شایانی کرده است.
    او افزود: آفاق احمدی پس از جنگ تحمیلی نیز دست از کار خیر بر نداشت و همه ساله اقدام به جمع آوری هدایای مردمی برای اماکن مذهبی می‌کند.
    حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه تجهیز اماکن مذهبی متبرکه و اموراتی که به مسائل مذهبی مردم ارتباط دارد برای نظام ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: امروز هم شاهد اهدای وسایل و تجهیزات از قبیل: فرش، انواع ظروف، وسایل گرمایشی و بهداشتی به ارزش ۴ میلیارد ریال به اماکن مذهبی هستیم که جای قدردانی از این بانوی خیراندیش دارد.
    مهندس علی صادق زاده، فرماندار زرند در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه آفاق احمدی، بانوی کهنسال زرندی در جمع آوری کمک‌های مردمی برای اماکن مذهبی گفت: این بانوی فداکار، همانند بسیاری از مادران ارزشی جامعه اسلامی در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه امداد رسانی خود را به نحو شایسته انجام داد و بعد از جنگ تحمیلی همچنان در تجهیز و تعمیر مساجد، تکایا و امامزاده‌ها کمک‌های ارزشمندی را انجام داده است.
    او با بیان اینکه اماکن مذهبی خانه پاک خداوند متعال و مکانی برای آرامش روح و جسم انسان است، افزود تعمیر، نگهداری و تجهیز این اماکن بر عهده بندگان شایسته خداوند است و این گونه توفیقات در منطقه ریحانشهر نصیب بانوی کهنسال این منطقه، آفاق احمدی شده است.
    در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات این بانوی خدمتگزار تجلیل شد.
    منبع:پایگاه خبری مهتاب کویر
ارسال نظرات
آخرین اخبار