خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

خدمت به مردم، خدمت به اهل بیت(ع) و اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هر کسی در این کشور به مردم خدمت می‌کند، به اهل بیت(ع) و اسلام خدمت کرده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۲۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

خدمت به مردم، خدمت به اهل بیت(ع) و اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در دیدار با سردار امیری، فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه کسانی که در بنی اسرائیل و امت‌های گذشته در عرصه ایجاد نظم عمومی بودند، در رتبه انبیا محسوب می‌شدند، اظهار داشت: مسئله ایجاد نظم عمومی در جامعه از قدیم موضوع مهمی بوده و امروز نیز به برکت زحمات نیروی انتظامی و نیروهای مسلح در بحث امنیت باید شکرگزار خداوند باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت از زوایای مختلف قابل بررسی است، گفت: بیعت سردار امیری در اولین روز کاری خود با امیرالمومنین(ع) اقدام قابل تحسینی است، چرا که این کشور، کشور اهل بیت(ع) است و خدمت در این کشور به معنای خدمت به اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه هر کسی در این کشور به مردم خدمت می‌کند، به اهل بیت(ع) و اسلام خدمت کرده است، مطرح کرد: در روایتی نقل شده است، قیامت از نور افرادی که در دستگاه طاغوت با هدف خدمت به مردم وارد می‌شوند، روشن خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مقام و درجه بالا در یک حکومت طاغوت مطرح شده است، حال باید ببینیم که در حکومت اسلامی که تحت ولایت ولی فقیه اداره می‌شود، خدمت به مردم چه اثراتی را به همراه خواهد داشت.

شعبانی با بیان اینکه باید شکرگزار باشیم که خداوند عنایت کرده و در حکومت اسلامی نفس می‌کشیم، عنوان کرد: مسئولیت در حکومت اسلامی در کنار اینکه فرصتی برای خدمت است، فرصتی برای ابدیت ما نیز است.

وی حضور در این میدان‌ها و مسئولیت‌ها را فرصتی برای رشد افراد برشمرد و گفت: در رأس همه مستحبات مساله خدمت به خلق مطرح شده بنابراین باید امروز قدردان این توفیق از جانب خداوند باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان در حدود ۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، مطرح کرد: دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان دارای مردمی متدین و قانون گرایی در حد مقبول است.

وی با تقدیر از خدمات سردار کامرانی صالح، اظهار داشت: امیدواریم با مدیریت شما حرکت رو به رشد گذشته، به صورت جهشی‌تر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار