خبرهای داغ:

مجتمع پتروشیمی ماکو از طریق فایناس آغاز به کار می‌کند

نماینده مردم ماکو در مجلس با اشاره به اینکه مجوزهایی که برای احداث مجتمع پتروشیمی ماکو لازم است گرفته شده است گفت: هم اکنون منتظر است که از طریق فایناس یعنی با استفاده از وام خارجی، سرمایه‌گذار جذب شود.
کد خبر: ۹۲۸۳۹۰۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹

 محمد علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه مجوزهایی که برای احداث مجتمع پتروشیمی ماکو لازم است گرفته شده است، اظهار داشت: هم اکنون منتظر هستیم که از طریق فایناس یعنی با استفاده از وام خارجی، سرمایه‌گذار جذب کرده و آغاز به کار شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که فضا برای سرمایه‌گذاری مناسب نیست و صاحبان سرمایه نیز فضا را همواره رصد کرده و بنابراین هم اکنون این پروژه چند ساله مجتمع پتروشیمی ماکو نتوانسته آغاز به کار کند.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پروژه نیمه تمام سد کرم‌آباد افزود: در این راستا دولت یک هزار و 400 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده و با پیگیری‌هایی انجام شده مقرر است که 20 هزار هکتار از اراضی از آبیاری تحت فشار برخوردار شود و هم اکنون از 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

انتهای پیام

.

ارسال نظرات