رونمایی از یادمان شهید سلیمانی

رونمایی از یادمان سردار سلیمانی با حضور حجت الاسلام جوشقانیان در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان+ تصاویر

مراسم رونمایی از یادمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سرداران دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور حجت الاسلام جوشقانیان،درسپاه رفسنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۸۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مهدی شجاع الدینی با اعلام این خبر گفت: این مراسم به مناسبت شب اربعین حسینی با حضور حجت الاسلام جوشقانیان، سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه، مسئول نمایندگی، ولی فقیه و پرسنل ناحیه مقاومت رفسنجان در محل ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان برگزار شد.
حجت الاسلام حسین جوشقانیان در این مراسم با اشاره به اینکه رکن اصلی جامعه مردم هستند، اظهار کرد: باور‌های مذهبی جوانان کمرنگ شده است، دشمن از طریق فضای مجازی ذهن جوانان را منحرف کرده است باید در این زمینه بصیرت افزایی و آگاهی بخشی کنیم.
این خطیب کشوری بیان کرد: مدیریت را از ما گرفته اند به وسیله سرور‌های آن طرف آب، ذهن جوانان ما را منحرف کردند دشمن در هر خانه یک قرارگاه دارد که همان فضای مجازی است که نسل جوان را نشانه گرفته است.
وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ یونسکو، افزود: این سندی که برخی هم در داخل وهم در خارج از کشور به نوعی حامی آن هستند، سندی است که از نظر متحوایی هیچ چیز جدیدی برای ترقی معنویات ندارد.
حجت الاسلام جوشقانیان خاطرنشان کرد: چندین سند زیرپوستی امضاء شده است که یکی از آن‌ها سند ۲۰۳۰ است.
وی با اشاره به قیام امام حسین (ع) و ماجرای عاشورا، گفت: اشعث‌هایی در مملکت هستند که آدم‌های اون طرف هستند عمر و عاص‌هایی هستند در کشور که دنباله روی فتنه بنی امیه هستند اینکه برخی دولتیان می‌گویند اینقدر با غرب و آمریکا در نیفتیم آب خوردن و دادوستد ما در دست آمریکاست این‌ها از همان عمر و عاص‌ها هستند که به حرف، ولی فقیه خودشان اعتنایی ندارند.
این خطیب توانمند و راوی دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بهترین دانشگاه در جامعه ما دانشگاهی است که نسل آینده را برای امام زمان (عج) تربیت کند.
حجت الاسلام جوشقانیان با تاکید بر اینکه استحاله نظام، هدف اصلی دشمن است، یادآور شد: باید فضای مجازی را به نحو مطلوب با نیرو‌های جوان مدیریت کرد.
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان همچنین از برگزاری مسابقه مجازی شرح زیارت اربعین به مناسبت ایام اربعین حسینی برای پرسنل ناحیه خبر داد و گفت: مسابقه مجازی شرح زیارت اربعین در چهار سطح پرسنل، فرزندان بالای ۱۴ سال، همسران پرسنل و سربازان وظیفه برگزار شد که به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
وی افزود: یادمان سردار شهید سلیمانی و مسابقه مجازی برای پرسنل ناحیه توسط روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و با پشتیبانی و مساعدت فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه این ناحیه برگزار شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار