دیدار امام جمعه ،فرماندار وشهردار شهرستان زرند با کارکنان ناحیه زرند

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند ،مهندس صادق زاده فرماندار ،مهدلو شهردار زرند با حضور در سپاه زرند با فرماندهی وکارکنان این ناحیه دیدار نمودند
کد خبر: ۹۲۸۱۹۴۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۵
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند، مهندس صادق زاده فرماندار، مهدلو شهردار زرند با حضور در سپاه زرند با فرماندهی وکارکنان این ناحیه دیدار نمودند وبا اهداء گل از ان‌ها تجلیل نمودند
    در این دیدار علی صادق زاده فرماندار زرند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام هشت سال جنگ تحمیلی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را ستون اصلی انقلاب اسلامی معرفی کرد.
    علی صادق زاده با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که فرمودند: "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" خاطر نشان کرد: امروز بعد از گذشت چند دهه از جنگ هشت ساله و دفاع مقدس، دشمنان دست از توطئه بر علیه سپاه پاسداران بعنوان تکیه گاه اصلی انقلاب اسلامی بر نداشتند که این مهم نشان از حق بودن راه و روش سپاه و بسیجیان جان برکف میباشد.
    صادق زاده با بیان اینکه امروزه بسیاری از زیرساخت‌های عظیم توسعه‌ای کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران ایجاد شده است، افزود: امروز سپاه پاسداران نقطه امید ارکان نظام و ملت انقلابی است.
    نماینده عالی دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خط مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: کار‌ها و خدمات بسیار ارزشمند و تاثیرگذار سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف درون و برون کشوری، زمینه ساز و امتداد راه گام دوم انقلاب اسلامی میباشد.
    صادق زاده در پایان با بیان برخی از خاطرات جالب و حماسه ساز دوران دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس زیبایی‌ها و کراماتی داشت که امروز وظیفه همه این است برای نسل جوان روایت تا رشادت‌ها و جانفشانی‌های مجاهدان و رزمندگان اسلام در میان نسل جدید و آینده ساز ایران اسلامی ماندگار شود.
    سرهنگ پاسدار اکبر کردی نیز در ادامه این دیدار طی سخنانی ضمن اشاره به دشمنی‌های روز افزون دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف، نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، تاکید کرد: "دفاع همچنان باقیست" و وعده خداوند، سرانجام کار پیروزی حق علیه باطل است که امروز وظیفه ما سرعت بخشیدن به این وعده راستین خداوند متعال است.
    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، با بیان اینکه الگوی دفاع مقدس، می‌تواند راهی روشن جهت پیشبرد اهداف روز توسعه‌ای کشور باشد، گفت: مهمترین وظیفه ما این است تا جلوی برخی از تحریفات جنگ هشت ساله برای نسل نوجوان و جوان امروزی گرفته شود و بیش از پیش در راستای اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه تلاش کنیم.

    در ادامه علی صادق زاده فرماندار به اتفاق مسئولین یاد شده با حضور در بخش‌های مختلف فرماندهی سپاه، ضمن عرض خداقوت به پرسنل و بسیجیان سختکوش این ناحیه، با اهداء شاخه گل، هفته دفاع مقدس را به ایشان تبریک گفت.
    برپایه همین گزارش حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند ومهدی لوشهردار این شهرستان به همراه چند نفر از کارکنان با حضور در این ناحیه با فرماندهی وکارکنان سپاه زرند دیدار وبا اهداء شاخه گل از ان‌ها تجلیل نمودند
ارسال نظرات
آخرین اخبار