خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

برنامه تامین مسکن خانواده های تحت حمایت با جدیت ادامه دارد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: برنامه تامین مسکن مددجویان واجد شرایط با اولویت خانواده ایتام و خانواده های سه نفره و بالاتر را در دستور کار قرار دارد و با جدیت دنبال خواهد شد و برای این منظور از ظرفیت های مختلف استفاده می کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۱۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهرعلی حق گویان در دیدار با نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس ارزیابی های انجام شده مسکن، اشتغال و درمان سه نیاز جدی ولی نعمتان تحت حمایت این نهاد است و رفع این نیاز مددجویان در ارتقای زندگی آنها تأثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: موضوع اشتغال با برنامه توانمندسازی و موضوع درمان نیز در زیر برنامه بیمه مددجویان پیگیری می شود تا بستر بهبود وضعیت زندگی مددجویان فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: موضوع مسکن نیازمندان از آن جهت اهمیت دارد که تأمین این نیاز اساسی موجب می شود تا خانواده نیازمند در فضایی آرام به پیگیری سایر نیازهای خود بپردازد.

وی افزود: ریاست کمیته امداد در تفاهم نامه ای با استاندار قزوین یک همکاری همه جانبه را در حوزه مسکن آغاز کرده است و اجرای این تفاهم نامه با قدرت استمرار خواهد داشت.

حق گویان عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با پیگیری این تفاهم نامه، برنامه تامین مسکن مددجویان واجد شرایط با اولویت خانواده ایتام و خانواده های سه نفره و بالاتر را در دستور کار قرار داده و با جدیت دنبال خواهد کرد و برای این منظور از ظرفیت های مختلف استفاده می کنیم.

وی تصریح کرد: افراد حقیقی و دستگاه های مختلف به خصوص شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها می توانند از ظرفیت زمین های در اختیار خود استفاده کنند و با اهدای این زمین ها برای نیازمندان بستر خانه دار شدن آنان را فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز این آمادگی را دارد که با تأمین مسکن، ظرفیت و توان خویش را در کنار کمک خیران بکارگیرد تا برنامه خانه دار کردن نیازمندان به هدف خود نزدیک شود.

وی اعلام کرد: برای این منظور برنامه های مختلفی تاکنون اجرا شده که گام بزرگ تأمین مسکن ۴۲۵ واحدی از مجموعه مسکن مهر برای نیازمندان است که با توجه به افزایش قیمت ها بهای بیش از ۳۵۰ واحد مسکن مهر از سوی کمیته امداد تأمین شده است و برای تأمین مابقی این واحدها با کمبود اعتیار مواجهیم و تلاش می کنیم تا با استفاده از کمک خیران این مشکل را رفع کنیم.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار