خبرهای داغ:

پرداخت به هنگام بهای برق مصرفی مشترکان، زمینه ساز استمرار و ارتقای خدمات دهی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: پرداخت به هنگام بهای برق مصرفی توسط مشترکان زمینه ساز استمرار و ارتقای خدمات دهی می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۶۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بیان کرد: که به لحاظ ترکیب مصرف انرژی در شهرستان شاهرود، بیشترین مقدار به بخش کشاورزی اختصاص داشته و حدود ۳۴ درصد می‌باشد گفت: سهم انرژی این شهرستان به نسبت کل استان، ۲۲ درصد است.
موسوی زاده با اشاره به این که سال قبل، افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال در عرصه زیرساخت‌های برق رسانی این شهرستان سرمایه گذاری صورت پذیرفته افزود: برای امسال هم قریب ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های برقی این شهرستان پیش بینی شده است.
وی اضافـه کرد: در هفته دولت، ۲۰ طرح عمـرانی برق رسانی در شهرستان شاهرود با اعتباری به مبلغ ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال بهره برداری و افتتاح شد.
نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد برق بیان کرد: مجموعه شرکت توزیع برق دارای بهره وری و کارایی بسیار بالایی می‌باشد و رضایت مندی مردمی نیز گویای این مهم است.
پرداخت به هنگام بهای برق مصرفی مشترکان، زمینه ساز استمرار و ارتقای خدمات دهی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار