فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

کوفیان خود را برای حقیقت دین که سیدالشهدا(ع) بود، هزینه نکردند

سردار حسین معروفی گفت: شاخصه اصلی بنی هاشم اعتقاد قلبی و عملی به امام خویش بود، حاج قاسم با تمام وجود ۴۱ سال ذره ای در تبعیت محض از امام خود تردید نکرد.
کد خبر: ۹۲۷۰۸۴۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسبج، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم عاشورای حسینی در جوار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همه کسانی که در کربلا در مقابل حقیقت دین یعنی امام حسین (ع) صف آرایی کردند، حسین ابن علی (ع) را می‌شناختند.

وی افزود: این افراد کسانی بودند که در جنگ‌های مختلف در کنار سید الشهدا (ع) مبارزه کردند و یا افرادی بودند که در کوفه در کنار محراب حضرت علی (ع) و خاندان آل الله بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: ابن سعد فرماندهی سپاهی که امروز در مقابل حقیقت دین ایستاد، هم بازی حسنین (ع) بود و پدر او فرمانده لشکر رسول خدا بود.

سردار معروفی بیان کرد: جمعیتی که امروز در مقابل سیدالشهدا (ع) ایستاد، هزاران نامه به سمت حجاز و مدینه برای امام حسین (ع) فرستادند و گفتند به کوفه بیا، قیام کن و حکوم عدل را ایجاد کنید.

صحنه کربلا جهل علم نبود و همه با علم کامل در مقابل امام حسین (ع) ایستادند
وی یادآور شد: چه اتفاقی افتاد که این افراد مقابل حقیقت دین صف آرایی کرده و کل خاندان رسول الله را ارباً اربا کرده و آل الله را به اسارت بردند، کربلا جهل علم نبود و همه شناخت کافی داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: در همه مقاتل داریم که در روز نهم و دهم محرم، مردمی که در کوفه بودند از شهر بیرون شدند، نماز خواندند، روزه گرفتند و نذر کردند که حسین ابن علی (ع) کشته نشود.

سردار معروفی تاکید کرد: این کوفیان خود را برای دین و حقیقت دین که سیدالشهدا (ع) بودند، هزینه نکردند و آنچه نباید می‌شد، شد و قیام‌های پس از واقعه عاشورا بی نتیجه ماند چرا که به موقع نبود.

وی ادامه داد: کربلا جعل عقل است بدین معنی که سپاه دشمن، جمعیت اندک سپاه امام را دید، این سپاهیان با خود گفتند حسین ابن علی (ع) کشته می‌شود و اگر ما نجنگیم مستمری ما را قطع کرده و اقتصاد ما به خطر می‌افتد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: این اقدام به معنی تغییر محاسبه است، دشمن در کربلا محاسبات و ذائقه مردم را تغییر داد، اگر بخواهیم کربلایی دیگر تکرار نشود و سر از تن حسین ابن علی‌های دیگر جدا نشود، باید به ۲ مولفه با دید اعتقادی در وجودمان نهادینه شود.

امام شناسی حقیقی مسیر شهدای کربلا در راه گردن نهادن
سردار معروفی اذعان کرد: این ۲ مولفه شامل دشمن شناس حقیقی و امام شناس حقیقی بودن، است، یاران امام حسین (ع) بدون، چون و چرا فرمان امام خویش را عاشورایی گردن نهادند، عزتمند و جاوید شدند.

وی افزود: یکی از درس‌های بزرگ عاشورا تبعیت محض از امام است، همان گونه که شهدای ما در دوران ۸ ساله دفاع مقدس کربلا را تکرار کردند و جنگ محنت بار را تبدیل به دفاع مقدس کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: به فرمود: ه سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، این عبارات بدین معنی است که افرادی که برای مصونت دنیا و آخرت خویش اقامه عزا می‌کنید و برای حفظ جامعه اسلامی به ترویج فرهنگ آل الله می‌پردازید که قریب‌ترین فرهنگ برای مصونیت بشری است.

سردار معروفی گفت: ایران خیمه گاه اباعبدلله (ع) و ام القرای اسلام ناب محمدی است، اسلام ناب در ایران و این حکومت حاکم است و درست است که در راس آن مرجع تقلید جامع الشرایط قرار دارد، اما در واقع فرهنگ اهل بیت (ع) و اسلام عاشورایی بر آن حاکم است.

انقلاب اسلامی ایران نجات بخش مردم اهل سنت غزه
وی یادآور شد: چه اسلامی غیر از اسلام انقلابی ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران و آرمان‌های آن‌ها از غزه‌ای که یک شیعه ندارد، دفاع کرد، آبرو گذاشت و فرمانده آن جبهه شهید سلیمانی جان و آبروی آن مردم را خرید و بیشترین خیانت را به این کشور، عربستان وهابی کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ما نماد اسلام ناب هستیم و در راس آن مرجع تقلید شیعه اثنی عشری که مدیریت ایشان، مدیریت مکتب اهل بیت و نگاه آن تقریب است و حاج قاسم بزرگ‌ترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است چرا که نگاه اهل سنت را نسبت به اهل بیت (ع)، ولایت، انقلاب و ملت بزرگ ایران تغییر داد.

سردار معروفی مطرح کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم تشییع شهید سلیمانی سه بار این شهید بزرگوار را شهید قدس معرفی کرد، تغییر نگاه جهان اسلام به انقلاب اسلامی و ملت ما حاصل مجاهدت‌های شهید سلیمانی بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب پرچم اسلام ناب را به دست گرفته و با عنوان یک دیده بان تیزبین جهان اسلام را به سمت حقیقت دین و سعادت بشری هدایت می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: خیمه گاه ایران نیازمند بنی هاشم است و این بنی هاشم ملت بزرگ ایران هستند، نقش همه ما امروز نقش بنی هاشم برای امام زمان خویش است.

شاخصه اصلی بنی هاشم اعتقاد قلبی و عملی به امام خویش بود
سردار معروفی تاکید کرد: یکی از شاخه‌های بنی هاشم در صحرای کربلا سبقت در جان دادن بود، شهدای ما برای جان دادن در راه خدا، آرمان‌های اهل بیت (ع)، کرامت انسانی ملت بزرگ ایران و حفظ ارزش‌های الهی سبقت گرفتند.

وی افزود: در راس همه این شهیدان، سیدالشهدای مقاومت ارباً اربا خیمه گاه بنی هاشم قرار دارد که دنیا و جهان اسلام را متحیر کرد و ایران را در مقابل خود به زانو در آورد و در قلب همه نفوذ کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شاخصه اصلی بنی هاشم اعتقاد قلبی و عملی به امام خویش بود، حاج قاسم با تمام وجود ۴۱ سال ذره‌ای در تبعیت محض از امام خود تردید نکرد.

سردار معروفی بیان کرد: حاج قاسم با میل امام کار می‌کرد و بر خلاف نظریات مخالف کار در جبهه مقاومت ایستاد و به یسترسازی حکومت امام زمان (ع) پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار