خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

اهدای کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بسیجیان پایگاه شهیده موسوی بهار به نیازمندان

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار از اهدای کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بسیجیان پایگاه شهیده موسوی بهار در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۲۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

اهدای کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بسیجیان پایگاه شهیده موسوی بهار به نیازمندانبهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه محرم به همت پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار رزمایش کمک‌های مومنانه برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله پنج بسته حمایتی به نیت پنج تن آل عبا به ارزش یک میلیون تومان به نیازمندان اهدا شد.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار تصریح کرد: این بسته‌ها شامل گوشت گوسفند، برنج، روغن، شکر، سویا، بسته‌های بهداشتی و فرهنگی، به همت خیرین بسیجی جمع‌آوری و توزیع شد .

وی عنوان کرد: در مراحل قبل نیز بیش از ۵۰ بسته حمایتی و گوشت قربانی به همت خیرین بسیجی برای نیازمندان جمع‌آوری و توزیع شده است.

بهرامی ابراز داشت: با اطلاع‌رسانی به هیئت‌های خواهران در مورد اهدای خرج‌های نذری هیئت‌ها برای تهیه جهزیه و بسته‌های حمایتی هستیم‌ تا قدمی در درک شعور حسینی برداشته باشیم.

وی تصریح کرد: همجنین غبارروبی حسینیه حضرت علی اکبر(ع) روستای آبرومند و سیاه‌پوش کردن حسینیه به همت  خواهران بسیجی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم انجام شد.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار افزود: همچنین مراسم ختم چله زیارت عاشورا همزمان با شروع ماه محرم در این حسینیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  شروع شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات