خبرهای داغ:
حجت الاسلام نقی لو در گفتگو با بسیج:

شهید مطهری نمونه برجسته خط شکن جنگ نرم بود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: استاد شهید مطهری نمونه برجسته و روشن، خط شکن و سرباز مبارزه در جنگ نرم دشمن شرقی و غربی بود.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۷۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

حجت الاسلام رحیم نقی‌لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزای بسیج در رزن ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با بیان اینکه استاد مطهری نمونه برجسته و روشن، خط شکن جنگ نرم بود، اظهار کرد: استاد شهید مطهری، یکی از بارزترین نمونه‌های سرباز مبارزه در جنگ نرم دشمن شرقی و غربی بوده و هست.

وی افزود: ایشان با مطالعه دقیق نظریات و آراء اندیشمندان و معاندین ضد اسلام، با مطالب پر مغز و پر محتوا در همه موضوعات نظریه‌های دشمنان اسلام را نقد و موشکافی و از کیان فکری اسلام و نظام محافظت می‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: استاد مطهری در همه عرصه‌ها اسوه و الگو بود، زندگی علمی و سیاسی و عبادی استاد مطهری سرشار از نکته‌های شیرین و زیبای دین مبین اسلام است.

وی به آثار ارزشمند و گرانقدر استاد مطهری اشاره و عنوان کرد: شهید مطهری سنگرهای علم اخلاق و معنویت را فتح کرده بود و اگر ما بخواهیم علم استاد مطهری را بیان کنیم باید بگوییم که ایشان در مدت کوتاه عمر خود آثار گرانبهایی همچون تفسیر قرآن، نقدی بر رئالیسم، حماسه حسینی، آینده انقلاب اسلامی و ده‌ها عنوان آثار دیگر را که بیانگر مقام والای علمی آن شهید بزرگوار است، خلق کرد.

نقی‌لو به سجایای اخلاقی استاد شهید مطهری اشاره کرد و گفت: استاد مطهری صاحب سجایای اخلاقی در زندگی شخصی و اجتماعی خود بود که از جمله ویژگی‌های اخلاقی ایشان می‌توان به دوری از شهرت و مریدپروری، گریه‌های شدید ایشان در روضه سیدالشهداء (ع) و به هنگام نمازشب، احترام وافر و قابل توجه ایشان به همسر گرامی و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار