مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: همزمان با صد و چهارمین سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسر کشور مهمان خانه رئیسعلی دلواری می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۴۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸

مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در جمع اعضای ستاد برگزاری مراسم صد و چهارمین سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری بیان کرد: امسال برای اولین بار مردم سراسر کشور در ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی مهمان خانه رئیسعلی دلواری می‌شوند و با رشادت‌های دو قرن مقاومت مردم ایران در مقابله و مبارزه با استعمار انگلیس آشنا می‌شوند.

او با اشاره به تولید و پخش بیش از دو هزار دقیقه تولیدات رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستری استانی ملی و فراملی، افزود: علاوه بر پخش سریال، فیلم مستند، سرود و خبر به این مناسبت مجموعه پویانمایی بچه‌های دریا ویژه مبارزه مردم و کودکان با استعمار انگلیس در دوره دلیران تنگستان و مقاطع مختلف تاریخی پخش می‌شود.

در این جلسه اعضای ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

برگزاری رزمایش دریایی اقتدار، برافراشتن پرچم حق خواهی، رونمایی از چاپ داستان رئیسعلی دلواری در کتاب درسی پایه پنجم ابتدایی، تقدیر و تجلیل از ترویج دهندگان فرهنگ رشادت و مقاومت در طول دو قرن مقاومت و پیروزی از جمله برنامه‌های صد و چهارمین سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار عنوان شد.

۱۲ شهریور سالروز شهادت رئیسعلی دلواری به نام روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس در تقویم کشور به ثبت رسیده است.

پایان خبر‌/
ارسال نظرات
آخرین اخبار