خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید «خادم‌پر» همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

آمادگی پایگاه‌ها برای همکاری همه جانبه با هیئات و مساجد برای برگزاری مراسمات محرم

فرمانده حوزه مقاومت شهید «خادم‌پر» همدان از آمادگی پایگاه‌ها برای همکاری همه جانبه با هیئات و مساجد برای برگزاری مراسمات محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۶۹۰۳۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴

آمادگی پایگاه‌ها برای همکاری همه جانبه با هیئات و مساجد برای برگزاری مراسمات محرممهدی سیفیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت تابعه حوزه شهید «خادم‌پر» در خصوص اجرای با شکوه مراسمان عزاداری ماه محرم همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با مساجد و هیئت‌های مذهبی آمادگی همکاری همه‌جانبه دارند.

وی افزود: در این زمینه با توجه به سختی برپایی مراسمات عزاداری محرم در فضای باز، پایگاه‌های مقاومت همکاری لازم را در به اختیار گذاشتن هر نوع امکانات و تجهیزات برای تامین مایحتاج مراسمات به هیئت‌ها و مساجد را خواهند داشت.

فرمانده حوزه مقاومت شهید «خادم‌پر» همدان ابراز داشت: از دیگر برنامه‌های این حوزه برگزاری مراسم کاروان خودرویی عزاداری پایگاه امام حسین(ع) بود.

وی ادامه داد: در این برنامه که در روز اول محرم برگزار شد، پس از تجمع خودروها در میدان چهارده معصوم کوی مزداگینه با مشکی‌پوش کردن خودروها در سطح شهر اقدام به اقامه عزا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات