خبرهای داغ:
کریمی:

فعالان مبل و منبت در حمایت از ورزش ملایر از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند

همدان-رئیس اتحادیه درودگران مبلمان منبت ملایر گفت: فعالان صنعت مبل ومنبت ملایر از هیچ تلاشی برای حمایت از ورزش شهرستان به ویژه کشتی دریغ نکرده‌اند و سال گذشته ۱۰میلیارد ریال به همایش پیاده‌روی غدیر کمک کردند.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۱۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یدالله کریمی در آیین تجلیل از پیشکسوتان، نام‌آوران و کشتی‌گیران ملایری ضمن تقدیر از حمایت‌های فرماندار و شهردار ملایر و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، هیات‌های ورزشی و اتاق اصناف ملایر، اظهار کرد: مربیان کشتی ملایر جزء مربیان و اساتید بزرگ کشتی ایران و جهان هستند و باید همواره نام آنها جاودان باقی بماند.

وی ادامه‌داد: سند این مربیان مطرح وجود قهرمانان المپیک، جهان، آسیا و ایران است و تاکنون کشتی‌گیران مطرحی و نام‌آوری را تحویل جامعه کشتی این شهرستان داده‌اند و من نیز افتخار شاگردی آنان را داشته‌ام.

رئیس اتحادیه درودگران مبلمان منبت ملایر تاکید کرد: از سال ۱۳۹۶ که ملایر به عنوان شهر ملی مبل منبت در کشور ثبت شد و پیرو آن در سال ۱۳۹۸ توسط یونسکو و سازمان جهانی صنایع دستی به ثبت جهانی رسید، تاکنون فعالان این صنعت بیش از ۱۰ میلیارد ریال به ورزش این شهرستان کمک کرده است.

وی با تاکید بر اینکه فعالان صنعت مبل و منبت ملایر از هیچ تلاشی برای حمایت از ورزش این شهرستان به ویژه کشتی دریغ نکرده‌اند، گفت: فعالان این صنعت سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال برای همایش پیاده‌روی غدیر کمک کردند.

کریمی اهدای یک دستگاه خودرو و ۲۰ دست مبلمان منبت به عنوان جوایز همایش ورزش همگانی پیاده‌روی و تهیه یک دستگاه خودروی شاهین برای اهدای جوایز همایش بزرگ پیاده‌روی را از دیگر اقدامات فعالان صنعت مبلمان منبت ملایر برشمرد.

وی ادامه داد: تاکنون فعالان این صنعت بیش از ۷۰ دست مبلمان منبت تحت عنوان جوایز مسابقات و تجلیل از قهرمانان المپیکی و کشوری به ورزشکاران رشته‌های مختلف اهدا کردند که به قیمت روز مبلغ آن ۳۵ میلیارد ریال است.

رئیس اتحادیه درودگران مبلمان منبت ملایر افزود: علاوه بر این، برای تهیه جوایز همایش‌های پیاده‌روی در بخش‌های تابعه این شهرستان کمک‌هایی را داشتیم که این جوایز شامل مبلمان نفیس و فاخری بود که به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

وی تصریح کرد: فعالان این صنعت همچنین کمک‌هایی برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی همچون مسابقات کُنده‌زنی قهرمانی کشور، مسابقات قویترین مردان کشور، تیم هندبال دختران ملایر برای اعزام به مسابقات کشوری، تیم‌های والیبال، بسکتبال و فوتسال، اهدای ۳۰۰ میلیون ریال به تیم کاراته ملایر برای اعزام به مسابقات کشوری، مسابقات ددلیفت کشوری در ملایر و ۳۰۰ میلیون ریال برای مسابقات قویترین مردان در ملایر داشته اشت.

کریمی کمک به برگزاری مسابقات مچ‌اندازی کشوری، چندین مرحله کمک به ورزش بانوان، تهیه هدیه ویژه همایش پیاده‌روی اسلامشهر آق‌گل به ارزش چهار میلیارد ریال و تهیه یک دستگاه خودروی پراید برای همایش پیاده‌روی را از دیگر کمک‌های فعالان صنعت مبل و منبت به ورززش این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار