‌فرمانده سپاه ارزوئیه خبر داد:

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ارزوئیه

فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۹۷۸۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ امام بخش، فرمانده سپاه ارزوئیه بیان کرد: در راستای تحقق فرمایش امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) در ماه مبارک رمضان، رزمایش کمک مومنانه در مرحله ی اول با فعال شدن ستاد کمک‌های مومنانه شهرستان در چند مقطع با موفقیت انجام شد.

فرمانده سپاه ارزوئیه تصریح کرد: مرحله‌ی اول رزمایش بیش از سه هزار بسته حمایتی بین اقشار کم درآمد شهرستان ارزوئیه توزیع شد.

وی افزود پیرو فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه رزمایش کمک مومنانه باید ادامه پیدا کند تاکید کرد: ویروس کرونا در سطح جامعه فراگیر شده و شیوع آن از قبل بیشتر شده است، لازم است همه بشتابیم و تلاش کنیم تا قشر آسیب پذیر و مستمند جامعه یاری شوند.

سرهنگ امام بخش خاطرنشان کرد: مرحله‌ی دوم رزمایش کمک مومنانه در تامین مایحتاج ضروری افراد آسیب‌پذیر در سه مقطع عید قربان تا عید غدیر، دهه اول محرم و در مقطع سوم در اربعین حسینی انجام می شود.

وی عنوان کرد: جهت سازماندهی کمک های مردمی در رزمایش کمک مومنانه، ستاد شهرستانی کمک‌های مومنانه در شهرستان ارزوئیه با هدف تقویت مشارکت همگانی در مبارزه با کرونا با همراهی دستگاه‌های دولتی و شرکت‌ها و ظرفیت بی‌بدیل بسیج در حال انجام فعالیت است.

فرمانده سپاه ارزوئیه در پایان با اشاره به نحوه‌ی برگزاری رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: در مرحله دوم علاوه بر اهدا بسته‌های غذایی با توجه به بازگشایی مدارس، بسته‌های پوشاک و لوازم التحریر هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی از مردم شریف شهرستان ارزوئیه و خیرین شهرستان درخواست کرد با کمکهای خود به ستاد کمک مومنانه شهرستان در این امر خیر شرکت و به فرمان امام خامنهای (مدظله العالی) جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ فاطمه تاراش

ارسال نظرات