خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) خبر داد:

81پروژه عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا در انتظار تامین بودجه

محمد گفت: به طور میانگین هر هفته یک افتتاحیه داریم اما برای اینکه ۸۱ طرح عمرانی و پروژه های قرارگاه قابلیت اجرا داشته باشد به یک طرح تحولی در تامین بودجه نیاز داریم که پیشنهاد ما استفاده از دارایی‌های غیر مولد دولت و تهاتر است.
کد خبر: ۹۲۵۹۴۳۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پروژه جاده سازی قزوین، الموت تنکابن در جمع خبرنگاران در خصوص طرح ها و اقداماتی که قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور عمران و آبادانی کشور در دست کار دارد اظهار کرد: در سال 99 با توجه به وضعیت بودجه قرارگاه خاتم پیشنهادی شامل اتمام و تکمیل 81 پروژه مهم عمران و آبادانی در سطح کشور را خدمت دولت محترم تقدیم کرده است.

وی اضافه کرد: به این علت که این طرح ها به منابع مالی زیادی نیاز دارد ما پیشنهاد بهره بردن از اجرای کار به صورت تهاتر را داده ایم تا با تأمین نفت پروژه‌ها را تکمیل کنیم که طرح‌های یاد شده به سازمان برنامه بودجه و مجلس شورای اسلامی داده شده و در حال بررسی است و در صورت تعیین تکلیف نهایی، نحوه تأمین منابع مالی می‌توانیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: به طور میانگین هر هفته یک افتتاحیه داریم اما برای اینکه این ۸۱ پروژه قابلیت اجرا داشته باشد به یک طرح تحولی نیاز داریم که پیشنهاد ما استفاده از دارایی‌های غیر مولد دولت و تهاتر است.

محمد اضافه کرد: بیشتر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در راستای توسعه زیرساخت‌ها است و پروژه‌های روستایی راه، مدارس، پل و خانه‌های بهداشت را با منابع داخلی قرارگاه در هم جواری پروژه‌های طرح‌های این قرارگاه انجام می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: بیشتر پروژه‌های قرارگاه در حوزه زیرساخت‌ها و زیربنایی است و با اجرای ۸۱ پروژه ملی که قابلیت تکمیل شدن تا خرداد ما سال آینده را دارد حدود ۱۷۰۰ کیلومتر ریل راه آهن، ۷۰۰ کیلومتر آزاد راه و بزرگراه، حدود ۴۰ کیلومتر مترو، یک میلیارد مترمکعب ظرفیت ذخیره سازی آب در سدها و ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط انتقال نفت، آب و گاز اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار