خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:

رسانه‌ها با تولید محتوا نقش موثری در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با تاکید بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: رسانه‌ها با تولید محتوا می‌توانند نقش موثری در این خصوص ایفا کنند.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۱۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

رسانه‌ها با تولید محتوا نقش موثری در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه کارگروه فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب و نقش فعالان رسانه‌ای» در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در این جلسه با تاکید بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: رسانه‌ها با تولید محتوا می‌توانند نقش موثری در این خصوص ایفا کنند.

حجت الاسلام محمدموسی محبی افزود: محورهای بسیار مهمی در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد که تبیین و تشریح هر یک از این محورها می‌تواند منشأ خیر در کشور شود.

وی، امیدآفرینی و ایجاد وحدت را از دیگر وظایف رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها با تبیین مولفه‌های یک جامعه اسلامی و کارآمد و استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد می‎توانند نقش خود را در افزایش اقتدار و امنیت ملی به خوبی ایفا کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهایی که در عرصه رسانه وجود دارد، تصریح کرد: باید با رفع آسیب‌ها و چالش‌های موجود از ظرفیت‌های این حوزه در راستای تحقق ارزش‌ها و اهداف نظام بهره گرفت، که این مهم نیازمند ارتقای سطح سواد و دانش فعالان این عرصه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات