خبرهای داغ:
بیانیه حوزه حضرت خدیجه (س) همدان:

پیام حجاب در پرتو پایداری جانانه زنان قهرمان ایران جهانی شده است

در بیانیه حوزه حضرت خدیجه (س) همدان آمده است: پایداری جانانه زنان قهرمان ایران در پاسداری از این اصالت انسانی نه تنها موجب استمرار این ارزش در کشور عزیزمان شده بلکه امروز شاهد آن هستیم که در پرتو این ایستادگی پیام حجاب جهانی شده است.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۹۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

پیام حجاب در پرتو پایداری جانانه زنان قهرمان ایران جهانی شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حوزه حضرت خدیجه (س) سپاه ناحیه همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 21 تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب، روزی است که دژخیمان رضاخان، مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

21  تیرماه یادآور شهادت و غیرت مردان و زنان با ایمان و با اراده‌ای است که به پا خاستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین مقدس ایران توسط رژیم دست نشانده پهلوی روا می‌شد از میان بردارند و یا نثار جان خویش به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی جان می‌دهد اما ذلت نمی‌پذیرد.

در تمام این سال‌ها استعمارگران غربی گاهی با زور و جنایت قلدرمآبانه و گاهی با توطئه و نیرنگ و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تبلیغات گسترده تلاش زیادی را برای محروم ساختن زنان ایران از این ارزش والای الهی انجام داده‌اند.

امام زنان قهرمان و بیدار ایران با مقاومت در مقابل تمام این زورگویی‌ها و تحمیل‌های گسترده تبلیغات نشان داده‌اند که حاضرند از جان خود بگذرند، ولی از عفت و حجاب خود هرگز.

گواه این ادعا چادر خونین شهیده مریم فرهانیان و شهیده نسرین افضل و 7 هزار زن شهیده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند که چادر را کفن خود ساختند تا با پیاده نظامان فرهنگ غرب ثابت کنند که یادگار حضرت زهرا (س) نسل به نسل و قلب به قلب در این سرزمین ماندگار خواهد شد.

پایداری جانانه زنان قهرمان ایران در پاسداری از این اصالت انسانی نه تنها موجب استمرار این ارزش در کشور عزیزمان گردیده بلکه امروز شاهد آن هستیم که در پرتو این ایستادگی پیام حجاب جهانی شده و صدها میلیون زن غیرتمند کشورهای اسلامی و حتی ساکنان کشورهای غیر اسلامی مبارزات گسترده و عمیقی را برای احیاء این فریضه الهی آغاز کرده‌اند.

که حضور میلیونی زنان محجبه در تظاهرات بیداری اسلامی کشورهای منطقه، مبارزات زنان اروپایی برای حضور محجبه در دانشگاه ها و شهادت مروه شروینی تنها نمونه‌هایی از آن است.

امروز پیام عفت زن ایرانی قلوب جهانیان را فتح کرده و می‌رود تا حکام فاسد و زورگو را هم بر جای خود بنشاند و وادار به تمکین در مقابل این خواسته الهی مردم کند .

قدرت‌های شیطانی که از این پیشروی گسترده زنان مسلمان وحشت زده شده‌اند برای مقابله با این خیزش عظیم مردمی تلاش می‌کنند با خدشه‌دار کردن پایگاه اصلی این پیام و با ترویج فساد و بی بند و باری و ترویج مدل‌های غربی درایران به دست عده قلیل مزدوران خود، اوضاع را به نفع خود تغییر دهند غافل از آن که زنان ایرانی بیدارند و می‌دانند که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گذشت 40 سال از حکومت براساس الگوی اسلامی، ثمره‌اش جامعه‌ای با اکثریت قاطع زنان اندیشمند و محقق که موفق به اشغال اکثریت کرسی‌های دانشگاهی کشور شده و در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و درابعاد ملی و بین المللی درخشش قابل تحسین داشته اند گردیده است.

بسیج خواهران حوزه حضرت خدیجه (س) از عموم خواهران می‌خواهد همچون گذشته در مقابل این پیشروی رسانه‌ای ایستاده و زنانشان با حجاب خود ایثار را درسربرگ اهداف خود قرار دهند و مردان آنها، سرمه حیا را بر چشمان خود کشیده، تا روحشان علی‌وار جاده ‌ای «یَغُضُّوا مِن أَبصارِهِم وَ یَحفَضُوا فُرُوجَهُم» را بپیمایند و اجازه ندهند دستان ناپاک، فضای روحانی و معنوی جامعه اسلامی را به مفاسد اجتماعی آلوده نمایند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات