مراسم جشن و عروسی کانون شیوع کرونا در شهرستان دیلم

فرماندار دیلم در جلسه ستاد مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا گفت: مراسم جشن و عروسی کانون شیوع کرونا در شهرستان دیلم هستند.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۱۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
مراسم جشن و عروسی کانون شیوع کرونا در شهرستان دیلمبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در این جلسه فرماندار دیلم اظهار داشت: بیشترین میزان شیوع کرونا در این شهرستان از مراسم جشن و عروسی ثبت شده‌است.

دشتی در این خصوص ستاد مدیریت بیماری کرونا، تیم‌های بازرسی و نظارت بر اصناف، ادارات، بانک‌ها و سایر اماکن عمومی و خدماتی مامور نموده که درصورت رعایت نکردن موارد بهداشتی توسط این مراکز با آن‌ها قاطع برخورد کنند.

رئیس ستاد مدیریت شیوع بیماری کرونا در ادامه گفت: این شهرستان در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارد که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، مبتلایان افزایش خواهد یافت و محدودیت‌ها بیشتر و تصمیم‌های جدیدی اتخاذ خواهد شد.

احمد دشتی اذعان کرد: کم هزینه‌ترین و موثرترین راه پیشگیری از این بیماری استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است.

وی در ادامه با توجه به نحوه برگزاری مراسم تشییع و تدفین اموات در دیلم و جلوگیری از شیوع این بیماری بیان کرد: دفاتر چاپ آگاهی ترحیم هیچگونه اطلاع رسانی نسبت به زمان و مکان تشییع و تدفین انجام ندهند و مراسم به صورت محدود توسط خانواده مرحوم صورت گیرد.

فرماندار دیلم با تقدیر از تلاش نیرو‌های مردمی در ابتدای پیشگیری از این بیماری ابراز کرد: امروز بیش از هر زمانی نیاز به فعالیت، استفاده از ظرفیت و حضور پویش‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی پیشگیری از این بیماری نیاز داریم.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار