امام رضا علیه السلام یک سرمایه بسیار ارزشمند معنوی است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان دیر گفت: حضرت امام رضا علیه السلام یک سرمایه بسیار ارزشمند معنوی است.
کد خبر: ۹۲۵۳۱۸۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
امام رضا علیه السلام یک سرمایه بسیار ارزشمند معنوی است
حجت الاسلام سید محمد حسین موسوی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از دیر، با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت: امام علی ابن موسی الرضا (ع) در ۱۱ ذیعقده ۱۴۸ هجری قمری در شهر مدینه متولد شد.

موسوی بیان نمود: فضای ایران اسلامی فضای ولایتمداری است که همه جوانان و قشر‌های جامعه رویکرد بسیار خوبی به مسائل معنوی دارند و نماد این معنویت بارگاه‌های مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا (علیه السلام) بوده که یک سرمایه بسیار ارزشمند معنوی است.

وی الگوگیری از صفات این امام معصوم را وظیفه همگانی اعلام و تاکید کرد: ائمه اطهار (ع) با هدف تربیت جامعه ظهور یافته و در این راه تمامی تلاش خود را با شهادت خود به کار گرفته‌اند و اگر اکنون فرهنگ رضوی در جامعه ما می‌درخشد و به عنوان یک نور حقیقی در قلب شیعیان ایران و اهالی جای گرفته است از برکات خداوند است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان دیر تصریح کرد: بسیج در قالب حلقات صالحین برنامه‌هایی برای تبیین و نهادینه کردن سبک زندگی رضوی در بین جامعه دارد و تلاش جهت تحقق زندگی رضوی می‌کند.

موسوی در پایان با اشاره به این که نظام شجره طیبه صالحین همتش این است که سیره رضوی را در جامعه گسترش دهد اذعان داشت: امام رضا (ع) سرمایه بزرگی برای ماست که باید ازسیره زندگی آن حضرت در مسائل مذهبی، فرهنگی و سیاسی درس بگیریم.

انتهای خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار