بیانیه بسیج اصناف به مناسبت گرامیداشت روز ولی اصناف

بیانیه سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان کرمان در خصوص گرامیداشت روز ملی اصناف
کد خبر: ۹۲۵۰۵۲۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان کرمان در خصوص گرامیداشت روز ملی اصناف بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم
اسلام کاسب را به حبیب خود تعبیر کرده است. خدای مهربان دوست دارد بنده اش در حال کسب و کار بوده و می‌خواهد عرق خستگی اش را ببیند، این جهاد در راه خداست.
بی شک اصناف و بازاریان به عنوان بخش عظیمی از مردم با
حضور موثر و آگاهانه در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مذهبی و ابراز پایبندی عمیق به آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام معظم رهبری و نظام اسلامی، تقدیم هزاران شهید و ایثارگر به انقلاب اسلامی و کمک‌های خیرخواهانه و انسان دوستانه و مشارکت‌های مناسب و مستمر به امور عام المنفعه، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی و یاری رساندن به محرومان و مظلومان و آسیب دیدگان از جمله افتخارات این بخش مهم جامعه بوده و نشان دهنده پویایی و حضور پرشور و عمق دینمداری آنان است.
این سازمان ضمن تبریک روز ملی اصناف به تمامی صنوف شریف، متدین و انقلابی استان کرمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و ایثارگران والا مقام جامعه اصناف خصوصا شهید شاخص بسیج اصناف کشور شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده از جامعه بزرگ اصناف درخواست می‌نماید که در جهت حفظ و تقویت موقعیت اسلامی و انقلابی و مولفه‌های ارزشی خود همچون صداقت، امانت، انصاف و عدالت تلاش کنند و نگذارند هویت دینی و انقلابی و چهره خدوم اصناف خدشه دار شود.
ودرپایان موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف محترم را خواستاریم.

سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان کرمان
ارسال نظرات
آخرین اخبار