خبرهای داغ:
با حضور فرمانده انتظامی استان قزوین

افتتاح پاسگاه فرماندهی انتظامی سیردان بخش طارم سفلی/پاسگاه های دورافتاده نوسازی می شوند

حاجیان گفت: ساختمان فرماندهی انتظامی سیردان بخش طارم سفلی در زمینی به وسعت سیصد و بیست مربع در دو طبقه با اعتبار یک میلیارد تومان افتتاح شد
کد خبر: ۹۲۴۸۶۴۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین، در آئین افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی سیردان بخش طارم سفلی که با حضور استاندار قزوین و هیات همراه در روستای سیردان برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز شاهد افتتاح بخش فرماندهی انتظامی سیردان در طارم سفلی هستیم که با توجه به قدمتی که در نیروی انتظامی این منطقه وجود دارد به عنوان خدمتگزار مردم در تلاش هستیم بهترین خدمات را برای مردم انجام دهیم.

وی گفت: ساخت این مرکز، مجموعه بسیار عظیمی است و بالغ بر یک میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده و برای تجهیز این مرکز نیز یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به تجهیز و نوسازی پاسگاه های دور افتاده استان اظهار کرد: این کار در دستور کار پلیس استان می باشد که تمامی پاسگاه های دور افتاده را به استانداردهای روز مجهز نماییم و با امکانات روز در بحث فناوری های نوین از ظرفیت های استانی استفاده نماییم.

سردار حاجیان عنوان کرد: با استفاده از تجهیزات و فناوری های نوین، طرح هوشمندسازی پلیس در استان قزوین بعنوان پایلوت کشور در حال اجراست که این امر با اشراف به جغرافیا و جمعیت استان انجام می شود.

وی افزود: مردم استان در خور دریافت بهترین خدمات هستند و این افتخار پلیس است که بعنوان سربازی خدمتگزار مردم استان هستیم که در استان هستیم.

گفتنی است ساختمان فرماندهی انتظامی سیردان بخش طارم سفلی در زمینی به وسعت سیصد و بیست مربع در دو طبقه با اعتبار یک میلیارد تومان ساخته شده و سه پاسگاه نیارک، کوگیر و سیردان در منطقه طارم سفلی فعالیت می کنند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار