پیام تبریک فرمانده سپاه قلعه گنج به مناسبت سوم خرداد

سرهنگ دوم پاسدار محسن نسب امیری فرمانده سپاه شهرستان قلعه گنج طی پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۴۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سرهنگ دوم پاسدار محسن نسب امیری فرمانده سپاه شهرستان طی پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است

فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی که یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی‌کبیر (ره) است را به آحاد امت شریف ایران اسلامی که در ایام ماه میهمانی خدا این روز را گرامی دارند تبریک عرض می‌نمایم.

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

حماسه آزادسازی خرمشهر که پس از یک و نیم سال اشغالگری و جنایت آفرینی ارتش بعثی صهیونیستی صدام و متحدان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ و درعملیات غرورآفرین و حیرت‌انگیز بیت‌المقدس رقم خورد، از دستاورد‌های راهبردی و تعیین‌کننده دفاع مقدس و نقطه عطف تاریخی در مرحله نوین جنگ و معادلات دفاعی کشور محسوب می‌شود.
سوم خرداد یادآور خون‌های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد تا حتی یک وجب از دامان خاک عزیز ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاده تا خرمشهر شهر خون و قیام ، به نام حماسه سازانش نام آن تا همیشه تاریخ به نشانه مقاومت و ایستادگی، خرم و جاوید ماند.
سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، جانبازان و ایثارگران، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد”، است.

اینجانب به نوبه خود حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان مسیر جنگ و جهاد و همه آحاد امت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تمامی شهیدانی که دراین راه خون خود را فدا نمودند تا آسیبی به میهن اسلامی نرسد، درود می‌فرستیم
والسلام و من التبع الهدی
سرهنگ دوم پاسدار محسن نسب امیری فرمانده سپاه قلعه گنج

ارسال نظرات