خبرهای داغ:

حمایت دولت از کارگران بیکار/شاهرود الگوی تلاش مردمی جهادی در استان

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود با اشاره به حمایت دولت از کارگران بیکار در قالب بیمه بیکاری گفت: اقدمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان شاهرود الگویی برای شهرستان‌های استان سمنان است.
کد خبر: ۹۲۳۲۳۴۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
حمایت دولت از کارگران بیکار/شاهرود الگوی تلاش مردمی جهادی در استانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در جلسه ویدئو کنفرانس سپاه استان در راستای طرح همدلی کمک مومنانه و مواسات در سخنانی با بیان اینکه امروز جبهه مهمی پیش روی ماست افزود: جبهه پیشگیری و کنترل و درمان و سلامت در مقابله با کرونا را انجام داده ایم و امروز جبهه حمایت از اقشار آسیب پذیر از این ویروس است و باید همه از این جبهه نیز سربلند بیرون بیاییم.
وی با اشاره به قانون بیکاری موجه و خارج از اراده گفت: از محل این قانون، بیمه بیکاری به افراد پرداخت می شود و از اعتبار این قانون دولت مقرری بیمه بیکاری را برای همه کارگران بیمه تامین اجتماعی مقرر کند.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در شهرستان شاهرود بواسطه زحمات و تجربه قرارگاه مردمی و جهادی ما امروز الگویی برای سایر شهرستان‌ها هستیم و می‌توان از تجربیات در این رزمایش نیز استفاده کرد.
وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر شاهرود در بخشودگی عوارض کسب و پیشه خواستار تعمیم آن به سراسر استان شد و در حنایت از تاکسی داران و کارگران فصلی اقدماتی انجام شده که می‌توانند سایر شهرستان‌های استان الگوبرداری کنند.
فخری با تاکید بر تشکیل تیمی برای شناسایی اقشار آسیب پذیر در سطح استان گفت: همه باید دست در دست هم دهیم تا بتوانیم از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده و به وظایف خود به خوبی عمل نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار