مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

پیروزی انقلاب اسلامی نصرت الهی بود

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر پیروزی انقلاب اسلامی را از مصادیق نصرت الهی و نعمت خدا برای ملت ایران دانست.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۸۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در جمع کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به تشریح آیه شریفه 24 از سوره مبارکه توبه پرداخت.

وی افزود: در این آیه شریفه"  قُلْ إِنْ كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَاؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُمْ مِنَ اللَّهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّهُ بِأَمْرِهِ ... "، بر اهمیت ترجیح دادن امر خدا و پیامبر و جهاد  در راه خدا بر دیگر امور شخصی بیان شده است.

وی گفت: خداوند به پیامبر دستور داده که به مؤمنین بگو؛ اگر پدرانتان و فرزندانتان و برادرانتان و همسرانتان و خویشانتان و اموالی که فراهم آورده اید و تجارتی که از بی رونقی و کسادی اش می ترسید و خانه هایی که به آنها دل خوش کرده اید، نزد شما از خدا و پیامبرش و جهاد در راهش محبوب تر هستند، پس منتظر بمانید تا خدا فرمان عذابش را بیاورد... .

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، نمونه هایی از تحقق وعده های نصرت الهی برای مؤمنین از جمله جنگ بدر و حنین را یادآوری کرد و گفت: البته مؤمنین نیز نباید بخاطر کثرت نیرو و تجهیزات دچار غرور شوند.

وی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به رهبری حضرت امام خمنیی(ره) با همراهی ملت بزرگ ایران و توکل به قدرت و اراده الهی را از مصادیق نصرت الهی و نعمات خداوند متعال به ملت ما برشمرد و گفت: شکوفایی و استمرار این نهضت بزرگ استکبار ستیز نیز همچون پیروزیِ آن، در گرو همدلی و وحدت مردم زیر سایه ولایت و توکل به خداوند متعال است.

گفتنی است: در این روز زیارت پرفیض عاشورا به شکرانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت بویژه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش قرائت شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار