نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

دشمنان نظام با حضور مردم در نهم دی شکست خوردند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز با اشاره به نقش مردم در حماسه نهم دی، گفت: با حضور مردم بصیر در این روز، برخی خواص و دشمنان خارجی و مزدوران داخلی سخت شکست خوردند.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۲۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی افزود: آز آغاز انقلاب تاکنون دشمنان با توطئه های مختلف تلاش کردند با انقلاب مقابله کنند که فتنه 88 نیز از آن جمله بود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور بیان کرد: مشکلاتی که در کشور بوجود آمده نشات گرفته از سوء مدیریت هاست و برخلاف ادعای رسانه ای و فضای مجازی که ارز را عامل گرانی و مشکلات معرفی می کنند ارز تنها در5درصد بازار تاثیر گذار است بنابراین مهم ترین عامل گرانی زدوبندها و فسادهای اقتصادی از سوی برخی اخلاگران است واگر دولت مدیریت لازم را انجام دهد همه مشکلات اقتصادی و معیشتی رفع خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود به فضای مجازی و اهمیت آن اشاره کرد و اظهارداشت: فضای مجازی را دشمن کاملا در دست گرفته و هرطور که بخواهد کنترل می کند چراکه به دنبال القاسازی در تغییر ذائقه مردم است بنابراین باید این فضا را در دست گرفت و با تمام توان در این فضا به مقابله با دشمنان ایستاد.

ارسال نظرات