مهدی قائدی همچنان بیهوش است

پزشک جراح مهدی قائدی بازیکن بوشهری تیم استقلال تهران در جمع خبرنگاران در بندر بوشهر گفت: این بیمار همچنان بی‌هوش است و بیهوشی با اختیار تیم پزشکی برای جلوگیری از خونریزی مجدد است.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۴۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دکتر احسان رحمانیان با اشاره به خونریزی شدید مهدی قائدی هنگام انتقال به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: این مصدوم در زمان انتقال به بیمارستان ضمن کاهش شدید هوشیاری و فشار خون با خونریزی داخلی شدید نیز روبه‌رو بوده است.

 وی از اقدامات پزشکی در کوتاه‌ترین زمان بر روی این مصدوم خبر داد و افزود: خونریزی داخلی شدید سبب شد که بیمار ضمن انجام عمل سی‌تی اسکن، در کوتاه‌ترین زمان به اتاق عمل منتقل شود.

پزشک جراح هافبک تیم استقلال تهران تصریح کرد: هم‌اکنون علائم حیاتی این بازیکن فوتبال، پایدار و نتایج آزمایش‌ها رضایت‌بخش است و وی مشکلی از ناحیه طحال ندارد.

دکتر رحمانیان با بیان این که احتمال خونریزی مجدد برای مهدی قائدی در روزهای آینده وجود دارد، خاطرنشان کرد: با عمل‌های جراحی انجام شده تاکنون خونریزی متوقّف شده و وضعیّت حیاتی وی پایدار است.

وی با بیان این که مهدی قائدی همچنان بیهوش است، اذعان کرد: به منظور جلوگیری از بروز خونریزی احتمالی، ‏سطح هوشیاری مهدی قائدی به صورت کنترل شده پایین نگه داشته شده است که از ساعات آینده اقدامات بعدی برای افزایش هوشیاری ‏وی انجام می‌شود.

رحمانیان خاطرنشان کرد: مهدی قائدی لازم است حدّاقل دو ماه از فوتبال دور باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار