خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان

توجه به هنر در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی

سرهنگ پاسدار شوقانی در بازدید از دوسالانه اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود گفت: هنر انقلابی باید بتوانند با چنین برنامه هایی، فرهنگ انقلاب اسلامی، ایثار، شهادت، انسانیت، تعالی و ارزش های عالیه الهی و انسانی را به بشر تشنه امروز عرضه کند.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۷۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، منصور شوقانی در حاشیه بازدید از دوسالانه اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با قدردانی از برگزای این رخداد فرهنگی در سطح استان به همت عزیزان شاهرود انجام این برنامه ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز به فرموده رهبر انقلاب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اجرای این برنامه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: همراه کردن فرهنگ و هنر با ایثار و شهادت و اعتقادات در عصر کنونی واجب و لازم است و بکارگیری جاذبه های هنری و بصیری برای تحقق اهداف نظام و انقلاب بسیار دارای اهمیت است و این برنامه های فرهنگی که اجرا می شود باید حمایت شود تا هنر انقلابی بتوانند فرهنگ انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت و انسانیت و تعالی و ارزش های عالیه الهی و انسانی را به بشر تشنه امروز عرضه کند.

شوقانی با اشاره به جنگ سخت دشمن بر علیه ما در فرای مرزهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: الان در جبهه مقاومت ما حضور مستشاری داریم و استقبال نیز برای این حضور بسیار زیاد است و نشان از این دارد که همه  خود را مکلف می داند عرصه نیاز انقلاب بیاید و خوب بدرخشتند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به انتخابات نیز بیان کرد: یکی از عرصه های بسیار مهم که تمامی دشمنان متمرکز شدند انتخابات است و حضرت آقا اشاره دارند مردم حتماً حضور در انتخابات و پای صندوق های رای داشته باشند.

توجه به هنر در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی بسیار مهم است 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار