خبرهای داغ:
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی:

دستاورهای انقلاب به نسل جوان بازگو شود

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی در نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر استان با اشاره به نقش هدایت گری امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب در شکل گیری و رشد انقلاب اسلامی ایران، بر بازگویی دستاوردهای انقلاب به منظور همراه سازی مردم به ویژه نسل جوان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۹۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن تقی زاده با بیان اینکه نیاز امروز جامعه با توجه به هجمه های فرهنگی و رسانه ای، بصیرت افزایی به منظور هوشیاری در برابر توطئه هاست، گفت: از آنجا که دشمنان درصدد ایجاد اختلاف و ناامیدی در جامعه هستند امید آفرینی باید اولویت برنامه ها و گفتمان های دهه فجر باشد.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی درصدد اختلاف افکنی در جامعه ماست بر ضرورت حفظ وحدت و تقویت همبستگی تاکید و اظهار داشت: نباید از دشمن شناسی غفلت کرد.
حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه عده ای توهم آشتی با دشمنان را در سر می پرورانند، گفت: دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به نظام و آرمان های انقلاب هستند و نباید به دشمن دل بست.
وی بیان کرد: با وجود محاصره اقتصادی مردم ما متعهد و وفادار به آرمان های انقلاب هستند و به حرکت در این مسیر ادامه می دهند.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در جشن های دهه فجر در کنار برنامه های شاد و نشاط آور به حفظ ارزش های انقلاب توجه شود، برگزاری محافل انس با قرآن و یادواره شهدا را در این دهه ضروری دانست.
حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی همسو با زنده نگهداشت عاشوراست بر همراهی هیات های حسینی در برنامه های گرامی داشت دهه فجر تاکید کرد.
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه رسانه ها باید از رویداد محوری فراتر رفته و جریان سازی کنند بر استفاده از ظرفیت رسانه ها برای اصلاح فضای جامعه و حرکت در مسیر اهداف انقلاب تاکید کرد.
لطیفی مطالبه گری را از وظایف رسانه ها دانست و در عین حال گفت: دهه فجر زمان مطالبه گری نیست و باید اهتمام خود را در تبیین خدمات نظام و تاثیرگذاری انقلاب در ابعاد داخلی و خارجی معطوف کنیم.
وی بر انتقال اهداف انقلاب به نسل های سوم و چهارم تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ریشه دار است اما باید مراقب جوسازی های دشمنان باشیم.

ارسال نظرات