خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

حماسه 9 دی، نماد وفاداری به ولایت فقیه بود

امام جمعه کلیبر در اجتماع پر شور مردم این شهرستان به مناسبت 9دی، حماسه 9 دی را نماد اعتماد مردم به نظام و وفاداری به ولایت فقیه دانست.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۲۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید حسن موسوی با اشاره به اینکه مردم ایران دانش آموخته مکتب عاشورا هستند، گفت: مکتب عاشورا یعنی شهادت در راه خدا، ایثار، مقاومت یعنی وفاداری به ولایت ودشمنی با دشمنان ولایت ، بنابرین این دانش آموختگان، توهین و بی حرمتی به امام حسین(ع)، ولایت و مکتب عاشورا را تحمل نکرده وآتش فتنه را برای همیشه خاموش کردند.

وی تصریح کرد: فتنه گران و دشمنان نظام با تفکر انقلابی ملت ایران مشکل دارند و تلاش می کنند باور واعتقادات مردم را مورد هجوم قرار دهند چراکه فهمیده اند این تفکر همیشه مانع بزرگ اهداف شوم آنها شده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: با اینکه فتنه گران روزی در نظام دارای جایگاه و مقامی بودند ولی در جریان انتخابات 88 به بهانه تقلب درانتخابات، مقابل مردم قرار گرفته و اسیر شیطان بزرگ امریکا و هوای نفس شدند و با عقب کشیدن خود از قافله انقلاب، از منفورترین افراد هستند.

امام جمعه کلیبر خاطر نشان کرد: فتنه 88 ودر ادامه حماسه 9 دی باید تجربه خوب ودرس آموزی باشد برای کسانی که فکر های غلط و شیطانی در سر می پرورانند، بدانند هر کسی که از ولایت بریده باشد عاقب در صف مناففین قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار