خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

9 دی، سالروز تجلی بصیرت و میثاق با ولایت است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ساعاتی پیش در همایش ملی پیشگامان بصیرت دانشگاه تبریز، با اشاره به آیه 10 سوره یوسف، بصیرت را بینش قلبی معنی و بیان کرد: 9 دی، سالروز تجلی بصیرت و میثاق با ولایت است.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۰۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با بیان اینکه بصیرت دامنه گسترده مباحث دینی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را شامل می شود، افزود: بصیرت در دنیای امروز یعنی اینکه توطئه های دشمنان را شناخته و راه های مقابل با این توطئه ها را بدانیم.

وی با تاکید به اینکه فتنه 88 اتفاقی نبوده و از پیش طراحی شده بود، اظهار داشت: استکبار جهانی از سال ها پیش از فتنه 88، طرحی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند که انتخابات سال 88، فرصتی برای اجرای طرح های آن ها فراهم کرد.

آیت الله مجتهد شبستری، فتنه 88 را پس از جنگ تحمیلی، خطرناکترین توطئه دشمن عنوان و بیان کرد: مدیریت رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم عاملی بودند که فتنه 88 را خاموش کردند.

وی با اشاره به نامه برخی از افراد خود باخته به رئیس جمهور جدید امریکا مبنی بر بیشتر کردن تحریم های علیه کشورمان، تصریح کرد: این افراد فکر می کنند که مشکلات کشور با مذاکره با امریکا حل می شود در حالی که چنین نیست و مذاکره با امریکا، بی انصافی و جفاکاری است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مشکلات داخلی کشورمان در خارج از این کشور حل نمی شود، خاطرنشان کرد: باید ملت و دولت، نخبگان و دانشگاهیان دست به دست هم داده و برای حل این مشکلات گام های اساسی بردارند.

 

همایش پیشگامان بصیرت با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان کشوری و استانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد که در پایان این آیین با تجلیل از آیت الله محسن مجتهد شبستری از سوی سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی، از تمبر اختصاصی 8 دی 1388 تبریز رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار