خبرهای داغ:
وزیر بهداشت کشور در جمع تشییع کنندگان تبریزی:

به حادثه قطار تبریز- مشهد با سرعت، امانت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در آیین تشییع جان باختگان حادثه قطار تبریز مشهد، قول داد: به حادثه قطار تبریز- مشهد با سرعت، امانت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۵۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدحسن قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه زیارت امام رضا(ع) جزو زیارت های خاص و اجرش از حج نیز بیشتر است، اظهار کرد: در اینکه جایگاه جان باختگان حادثه قطار تبریز مشهد در نزد خداوند بسیار والاست، شکی نیست.

وی با اذعان به اینکه حوادثی همچون حادثه قطار تبریز- مشهد در کشور کم نیست، اظهار کرد: دولت و حکومت وظیفه دارد تا کاستی و کوتاهی هایی که منجر به اینگونه حوادث می شود را برطرف کرده و به آن ها رسیدگی کند.

هاشمی با اشاره به دستور قاطع رئیس جمهور برای پیگیری این حادثه، تصریح کرد: کمیته هایی تشکیل شده است تا به مقصران این حادثه از اورژانس گرفته تا هلال احمر و مسئولان راه آهن رسیدگی شده و مقصران احتمالی حادثه شناسایی و مجازات شوند.

 

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی نیز در سخنانی با تسلیت حادثه قطار تبریز- مشهد به بازماندگان آن ها، تاکید کرد: همه مردم تبریز همراه آن ها عزادار هستند.

جان باختگان حادثه قطار تبریز- مشهد ساعتی پیش با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان کشور و استانی در میدان شهدای تبریز تشییع شد.

ارسال نظرات