خبرهای داغ:
امام جمعه شبستر:

روحیه جهادی کشور را آباد می کند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شبستر در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی بخش تسوج از توابع این شهرستان گفت: راه ساختن کشور روحیه جهادی است و نظام جمهوری اسلامی ایران می تواند با استفاده از جوانان با این روحیه جهادی گام های موثری در خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخودار بردارد.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۱۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

 حجت الاسلام محمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذبایجان شرقی، روحیه اعتقادی و و فرهنگ جهاد در شبستررا مثبت ارزیابی کرد و افزود: حضور بسیجیان مخلص با تفکر جهادی درروستاها و مناطق محروم بخش تسوج می تواند زمینه پیشرفت روستاها در عرصه های عمرانی، فرهنگی و تربیتی فراهم آوردهو موجب افزایش امید و نشاط شود.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه همیشه دراجرای دستورات ولایت مطلقه فقیه در همه زمینه ها به عنوان بازوی توانمند ولایت بوده است و درعرصه اقتصاد مقاومتی نیز توانسته گره های کور را بگشاید و مردم را امیدوار کند.


حجت الاسلام محمدزاده اظهار داشت: با وجود تفکر بسیج درجامعه و اراده های جهادی راه نفوذ دشمن در همه عرصه های اقتصادی و امنیتی و فرهنگی همیشه بسته بوده و مسئولان می توانند با تکیه به اراده های جهادی در بسیج مشکلات اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی کشور را حل کنند.

امام جمعه شبستر باور به توانمندی و ظرفیت معجره آسای جهادگران بسیجی در شبستر را ضروری دانست و گفت: روحیه اخلاص و معنویت در ارتقای خدمت به مردم موثر بوده و موجب ساختن کشور در همه زمینه هاستبنابراین مسئولان باید کیفیت بخشی و فعالیت های مخلصانه جهادگران را برای خود الگو قرارداده و از این روحیه معنوی و ظرفیت عظیم معنوی در بسیج استفاده کنند.

ارسال نظرات