29خرداد؛

برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی در شهرکرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از ارائه 5هزار عنوان کتاب و نرم افزار علوم قرآنی در نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۱۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جواد کارگران در جلسه ستادی برگزاری جشن رمضان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ویژه برنامه جشن رمضان با شعار "نهضت فهم قرآن" از ٢٩ خرداد تا هشتم تیرماه با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی نور شهرکرد برگزار می شود.

وی گشایش نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی تا ٥٠درصد تخفیف را یکی از شاخص ترین ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در استان و مراکز شهرستانها اعلام کرد و افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآنی، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری شبهای شعر و خاطره، اکران فیلمهای کوتاه و بلند، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، غرفه حجاب و عفاف، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، نشست های علمی و فرهنگی و برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه کودک و نوجوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه محصولات در این نمایشگاه ها با تخفیف به فروش می رسد، تصریح کرد: ساعات بازدید از نمایشگاه ١٠صبح تا اذاب مغرب است و همزمان با برگزاری این نمایشگاه ها علاقه مندان می توانند محصولات مورد نظر خود را در این نمایشگاهها با تخفیف ٢٠ تا ٥٠ درصد تهیه کنند .

کارگران، اجرای طرح تعویض قرآن های مستعمل با قرآنهای چاپ جدید را یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: دو هزار جلد قرآن کریم در استان چاپ شده تا در ماه مبارک رمضان با قرآنهای مستعمل تعویض شود.

این مقام مسئول، تجلیل از فعالان قرآنی، مربیان، ائمه جماعات، قاریان و هنرمندان فعال قرآنی استان را از دیگر برنامه های جشن رمضان عنوان کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاههای کتب علوم قرآنی، محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی در مراکز شهرستانها نیز به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هر شهرستان برگزار می شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار