اعتماد به امریکا عاقبت خوشی ندارد

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به فرمایش های رهبری که نباید به امریکا اعتماد کرد، گفت: اعتماد به امریکا عاقبت خوشی ندارد.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۰۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهدشبستری، امریکا را سرخط تروریسم خواند و افزود: در هر جای دنیا آتش جنگ و ناامنی وجود داشته باشد، ردپای شیطان بزرگ را می توان دبد.

وی با توجه به بدعهدی امریکا در قضیه برجام و با بیان اینکه بخش عمده تحریم ها باقی مانده، اظهار داشت: توافقات برجام تنها روی کاغذ مانده و امریکایی‌ها به قولی که داده بودند، عمل نکردند.

آیت الله مجتهدشبستری رزمایش موشک‌های دوربرد بالستیک و نمایش اقتدار و توانمندی نظامی سپاه را، پاسخ محکمی به بدعهدی های امریکا در نقض برجام خواند و اظهار امیدواری کرد: این پیشرفت ها روز به روز توسعه یافته‌تر و تداوم‌تر شود.

وی با نگاهی به انتخابات سوریه پس از شش سال، خاطرنشان کرد: انتخابات سوریه معنادار بوده و به کشورهای عربی پیام داشت که حق انتخاب با مردم است و حکومت‌های پادشاهی عربی موروثی باید برچیده شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به فرمایش های رهبری در نامگذاری امسال، همدلی و هم زبانی و اتحاد مسئولان را زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات را اتکا به نیروهای داخلی و اقتصاد مقاومتی دانست که باید در کنار همزبانی و همدلی، همکاری هم باشد.

وی با تاکید به اینکه اقتصاد مقاومتی با حرف و شعار محقق نخواهد شد، اظهار داشت: باید به اقتصاد مقاومتی توجه جدی شود و با صرف حرف زدن این مهم عملی نمی‌شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به آغاز ایام البیض و آئین اعتکاف، گفت: اعتکاف فرصت مناسبی برای خودسازی و مبارزه با نفس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار