خبرهای داغ:

جسد مرد مراغه ای در کوه های عجب شیر‎ شناسایی شد

خبرگزاری بسیج: دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر از شناسایی از شناسایی جسد مرد مراغه ای که در کوه های این شهرستان کشف شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۱۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدحسن نوقربانی افزود: صبح امروز، وجود جسد مجهول الهویتی که متعلق به یک مرد بود در کوه‌های منطقه رحمانلو از حومه عجب شیر، به نیروی انتظامی شهرستان گزارش داده شد.

وی افزود: پس از اطلاع از وجود جسد، به همراهی ماموران پلیس آگاهی، رئیس کلانتری عجب شیر، پزشکی قانونی و ماموران اورژانس به محلی که ۱/۵ کیلومتر از جاده اصلی فاصله داشت مراجعه و جسد به سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره)این شهرستان منتقل شد تا در راستای شناسایی هویت جسد و خانواده‌اش تحقیقات میدانی آغاز شود.

نوقربانی با اشاره به عملیات پنج ساعته نیروهای امدادی برای انتقال جسد، اظهار داشت: با توجه به اینکه جسد در بالای کوهی کشف شده و مدت‌ها از فوت آن گذشته بود، حیوانات وحشی بخشی از صورت و بدن وی را دریده بودند به نحوی که چهره جسد قابل شناسایی نبود .

وی به وجود داروهای اعصاب وروان در کنار جسد اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به بررسی های پزشکی قانونی هیچگونه آثار ضرب و شتم در بدن این جسد وجود نداشت و احتمال سکته قلبی این جسد وجود دارد .

نوقربانی ادامه داد: با استعلام از مراجع مربوطه مشخص شد که فردی با هویت ح _م از مراغه از روز سوم فروردین امسال(سال 94) مفقود شده که با حضور پسر جسد کشف شده، هویت وی شناسایی شد.

دادستان عجب شیر با درخواست از مردم برای دامن نزدن به شایعات، خاطرنشان کرد: جسد مورد نظر فردا به مرکز پزشکی قانونی تبریز ارجاع داده خواهد شد و پس از کالبد شکافی و تکمیل تحقیقات نهایی علت فوت را از رسانه های عمومی به مردم اطلاع خواهیم داد.

ارسال نظرات