خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی گرمسار از برنامه‌ریزی برای اجرای 160 عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی در گرمسار خبر داد و گفت: 103 گروه جهادی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۱۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

احسان ناظریه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب بسیج را کلید طلایی حل مشکلات جامعه ذکر کردند و تشکیل گروه‌های جهادی یکی از طرح‌های مهم است که تاکنون با توفیقات خوبی همراه بوده است، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه باهم بسیج خدمت‌رسانی»، ۱۰۳ گروه جهادی در ۱۳ عرصه به ارائه خدمات مختلف می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: دیدار شورای جهادی و جهادگران شهرستان با امام‌جمعه محترم، کلنگ زنی پروژه آسفالت روستای احمدآباد، افتتاح ۱۰ پروژه نیروگاه خورشیدی، برپایی میز خدمت در نماز جمعه ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج سازندگی گرمسار از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان و شهرستان خبر داد و گفت: دوره توانمندسازی گروه‌های جهادی، سرکشی از خانواده جهادگران برتر و فعال عرصه جهادی و واکسیناسیون و انجام خدمات دامپزشکی رایگان از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

وی افزود: بسیج سازندگی شهرستان گرمسار نیز در سال گذشته خدماتی ازجمله اختصاص قیر رایگان، اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی، توزیع ۱۲ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار