خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرماده ناحیه مقاومت بسیج نطنز به منظور تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از پروژه های اشتغالزایی سطح شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۳۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز در این بازدید‌ها ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه‌ها، بر رفع سریع نواقصات جهت انجام امورات مربوط به پرداخت تسهیلات تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا مردم یار، اجرای طرح گسترش تعاونی های مردم پایه، تسهیلگری و اعطای کمک های بلاعوض در راستای احداث کارگاه های اشتغالزایی و تجهیز کارگاه ها با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از جمله طرح های مردمی سازی اقتصادی بسیج سازندگی است.

وی افزود: بسیج سازندگی در سال های گذشته با اجرای این طرح ها در کنار دولت ها بوده است و سعی کرده است با توجه به مشکلات معیشتی در کنار مردم باشد و نسبت به بهبود وضعیت معیشتی مردم مخصوصا در مناطق محروم فعالیت کند.

شبانی زاده اعطای تسهیلات را پایان کار بسیج سازندگی در زیست بوم اشتغالزایی این سازمان ندانست و بازدید های میدانی متناوب، احصا مشکلات، عارضه یابی و حل مسائل چرخه تولید با کمک دستگاه های اجرایی دولتی، کمک به برند سازی و تجاری سازی کالاهای تولیدی و همچنین بازاررسانی را بخش بعدی فعالیت های این سازمان در راستای حمایت از تولید عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار