خبرهای داغ:
به مناسبت هفته معلم، نشست روشنگری با موضوع دشمن شناسی و اهمیت مشارکت مردم در جهش تولید در پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۱۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته گرامیداشت مقام معلم، جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) و شورای دارالقرآن روستای اروانه در سرخه برگزار شد.

صنم طاهری از اعضای هیئت اندیشه ورز این پایگاه مقاومت در حاشیه برنامه های اجرایی هفته معلم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برنامه های اجرایی پایگاه، کلاس حفظ تخصصی قرآن شهید محمدرضا داودی و حلقه صالحین کودکان شهید یحیی داودی در پایگاه برگزار شد.

او با اشاره به برپایی مراسم تجلیل از برترین های مسابقات قرآنی افزود: مراسم تجلیل از قرآن آموزان برتر مفاهیم قرآن در حلقه صالحین شهید غلامرضا داودی، اهدای جوایز به طرح رمضانی هرروز یک جز با قرآن و ارسال پیام های قرآنی به قرآن آموزان در حلقه صالحین شهید غلامرضا داودی، اهدای جوایز به برترین های رشته های مفاهیم، تجوید و حفظ پیشکسوتان برپا شد.

عضو هیئت اندیشه ورز پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) با اشاره به برگزاری حلقه صالحین شهید غلامرضا داودی و حلقه کودکان شهید یحیی داودی همراه با اهدای جوایز ادامه داد: به مناسبت روز معلم، از سرگروه های حلقات صالحین بزرگسال، کودک، نوجوان و میانسال با اهدای هدایایی تجلیل شد.

طاهری خاطرنشان کرد: برگزاری هیئت منتظران پایگاه همراه با سخنرانی و روشنگری مهدوی نژاد از مربیان حلقات صالحین با محوریت دشمن شناسی و مشارکت مردم در جهش تولید از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او بیان داشت: تیم گشت سفیران مهر پایگاه در گلزار شهدای روستا حضور یافته و نسبت به تذکر لسانی اقدام کردند.

گفتنی است جلسات هفتگی حلقه صالحین و محفل انس با قرآن به حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید شاطری روستای صوفی آباد در منزل یکی از بسیجیان برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار